PracaGrupypl.praca.dyskusje › [pl.praca.oferowana] Wycofanie z moderacji

  • 21. Data: 2008-05-25 10:24:58
    Temat: Re: [pl.praca.oferowana] Wycofanie z moderacji
    Od: b...@b...pl

    tukan wrote:

    > Wtedy to ta grupa chyba umrze i ogłoszeniodawcy będą pisali
    > na taką bez moderacji. W Polsce ciągle panuje zwyczaj niepodawania
    > stawek pieniężnych za pracę i długo, długo się to nie zmieni...

    A tak, tu masz rację. Zarówno co do śmierci grupy, jak i zaściankowej
    mentalności pracodawców.

  • 22. Data: 2008-05-25 14:21:55
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    Michwelt <m...@...ah.o-o.com> wrote:
> [...]
    > Istotnie, odpowiednie narzędzie obsługiwane przez www (a więc siłą rzeczy
    > interfejs graficzny) rozwiązywałoby problem nie tylko tej grupy, ale każdej
    > innej, na tyle popularnej, że jedna osoba nie jest fizycznie w stanie jej
    > moderować. Może warto zainwestować czas w takie rozwiązanie? Praca
    > moderatora rozłożona na 3-5 osób, z narzędziem, które automatycznie
    > sprawdza pewne zasady (np. wspomniany okres 14-dniowej powtarzalności),
    > jawi się wówczas jako drobnostka. Zdaję sobie oczywiście sprawę z trudności
    > organizacyjnych z wdrożeniem takiego projektu, ale... Cóż, warto rozmawiać.

    Moderatorzy pl.sci.historia korzystają z tego. A jako że to stoi u mnie,
    to było wdrażane z myślą o ewentualnym dodawaniu kolejnych grup. :)

    Co prawda nie klikają na www, tylko dostają mailem do zatwierdzenia/odrzucenia;
    interfejs www pewnie łatwo można uruchomić, jeśli będzie potrzeba.

    p.

    PS FUT pna

  • 23. Data: 2008-05-25 14:48:18
    Od: "andreas" <v...@g...pl>

    Użytkownik <b...@b...pl> napisał w wiadomości

    > A tak, tu masz rację. Zarówno co do śmierci grupy, jak i zaściankowej
    > mentalności pracodawców.

    Ja nie widzę nic zaściankowego w pozyskiwaniu łosi za pół darmo :)

    --
    andreas

  • 24. Data: 2008-05-25 15:59:36
    Od: "tukan" <t...@...onet.pl>

    andreas wrote:
    > Użytkownik <b...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Ja nie widzę nic zaściankowego w pozyskiwaniu łosi za pół darmo :)

    Na krótką metę też nie widzę nic zaściankowego... Reszty się domyśl sam :)

  • 25. Data: 2008-05-28 09:12:14
    Od: qrak <a...@b...ccc>

    Dnia 23-05-2008 o 20:31:24 Wojciech Bancer <p...@p...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Szczerze? Chcesz się tego podjąć, czy tylko proponować?
    > Jak podjąć, to może znajdziesz pomoc. Jak zaproponować, to nie ma sensu.
    > Takich propozycji było mnóstwo, tylko wszystkie z gatunku "weźmy się i
    > zróbcie".
    >
    > A ja Ci powiem, że sprawdzanie nawet technicznych warunków jest tak
    > narażone na błędy, że padniesz. Powtarzalność trzeba oceniać
    > "organoleptycznie", bo często zmienia się tytuł, część tylko treści,
    > albo stopka, albo temat, albo From. Nie ma reguły. :)
    >
    > Błędne kodowanie też ciężko wykryć, zwłaszcza jak np. polega to na

    Nie dalo by sie tego wrzucic w bazy danych i skryptami sprawdzac z crona?
    To o czym piszecie wydaje mi sie technicznie do zrobienia. Przeciez w
    naglowkach postow mamy tyle danych, ze latwo idzie wykryc powtarzalnosc :)
    To samo z kodowaniem-odpowiadni skrypt latwo wychwyci bledne kodowanie. No
    chyba ze ja o czyms innym mysle...

    --
    Tanie wino jest dobre, bo jest dobre i tanie!

  • 26. Data: 2008-06-05 18:04:57
    Od: "Maciek Marchewczyk \(news\)" <m...@m...com>

    To wyłączmy...
    M.