PracaGrupypl.praca.dyskusje › Za ile przyjąć propozycję pracy?

  • 1. Data: 2008-05-22 18:17:35
    Temat: Za ile przyjąć propozycję pracy?
    Od: M <m...@o...pl>

    Proponują mi pracę w firmie międzynarodowej w branży finansowej jako
    kierownik zespołu. Propozycje za 9tys.zł brutto odrzuciłem nie tak dawno
    temu. Doświadczenie :4 lata lider zespołu, 2 lata manager
    dz.fin-księgowego, 3 lata lider w firmie międzynarodowej. Za ile
    przyjąć pracę w innym mieście?

  • 2. Data: 2008-05-22 20:03:29
    Temat: Re: Za ile przyjąć propozycję pracy?
    Od: "rs" <r...@w...pl>

    Użytkownik "M" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > temu. Doświadczenie :4 lata lider zespołu, 2 lata manager
    > dz.fin-księgowego, 3 lata lider w firmie międzynarodowej. Za ile

    jak nie dostaniesz minimum 18 tys netto to absolutnie nie przyjmuj tej pracy
    ... ;);)

  • 3. Data: 2008-05-22 20:05:20
    Od: M <m...@o...pl>

    Użytkownik rs napisał:
    > Użytkownik "M" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > jak nie dostaniesz minimum 18 tys netto to absolutnie nie przyjmuj tej pracy
    > ... ;);)

    Nie no tyle to chyba wyzszy manager może dostać. Liczę na 12
    tys.brutto-ok.9tys/netto miesiecznie. Jak to widzicie?

  • 4. Data: 2008-05-22 20:43:20
    Od: IżI <dzolero@g[kurka_lej_spam_w_morde]mail.com>

    M pisze:

    > Nie no tyle to chyba wyzszy manager może dostać. Liczę na 12
    > tys.brutto-ok.9tys/netto miesiecznie. Jak to widzicie?

    A dlaczego by ich o to nie spytać? Skoro znasz swoją wartość to myślę
    nie ma co się czaić.

  • 5. Data: 2008-05-23 06:57:35
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUfantastyka.com.pl>

    M pisze:
    > (...) jako
    > kierownik zespołu. Propozycje za 9tys.zł brutto odrzuciłem (...) Za ile
    > przyjąć pracę w innym mieście?

    Odrzuciłeś propozycję za 9 tys. - znaczy, że wyceniasz swoje
    umiejętności na więcej. To, że nie potrafisz podjąć samodzielnie
    prostych decyzji świadczy o tym, że propozycję ktoś złożył nieświadomie.

    Trochę prowokująco ;)
    Proszę o wyjaśnienie : jak to jest, że osoby, które piszą tu na grupę o
    zarobkach rzędu 10kPLN, liderzy, kierownicy zespołów, trenerzy itp.,
    czyli ludzie, których praca polega właśnie na podejmowaniu decyzji, na
    organizowaniu i koordynowaniu pracy innych ludzi, często decydujący o
    zatrudnianiu innych ludzi itp., zadają takie infantylne (jak na poziom
    stanowisk pracy do których aplikują) pytania?
    I to nie tylko pytania: "ile powinienem zarabiać?" albo "czy warto się
    przeprowadzić do innego miasta?" ale również pytania dotyczące
    podstawowych problemów w relacjach międzyludzkich w pracy. Problemów -
    co podkreślę - z którymi uczniowie szkoły podstawowej radzą sobie w
    ciągu 5 minut ("jak kolega z biurka obok zareaguje gdy zwrócę mu uwagę o
    coś tam..." itd).
    Przecież to nie są ludzie zaraz po szkole, którzy dopiero próbują się
    zorientować na rynku pracy. Moim zdaniem marny taki kierownik czy lider
    zespołu, który sam nie wie ile chce zarabiać...

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 6. Data: 2008-05-23 07:31:59
    Od: "Marcin" <n...@p...onet.pl>

    Realia, realia. Zauwaz, ze ma to byc "firma miedzynarodowa - branza ...".
    Pewnie tojakis outsourcing. Pracowalem kiedys w takim czebolu na stanowisku
    inzynierskim (IT) i Ci tzw. 'kierownicy' - pardon managerowie, na
    'kierownika' sie obrazaja nie maja na celu podejmowanie decyzji a tylko
    dogladanie pracownikow i akceptowanie po wielkich bojach urlopow oraz
    przekazywaniem jasnie oswiecownych decyzji CEO. W tej robocie nie trzeba byc
    dojrzalym, trzeba tylko 'o nic nie pytac'. Takie sa realia. Dodatkowo, nie
    dotyczy to inicjatora watku - bo to inna branza, to moja obserwacja z domeny
    IT, czesto na stanowiska quasi kierownicze (bo jakie to kierownictwo w
    swietle tego co napisalem), pchaja sie ludzie ktorzy z roznych wzgledow nie
    sprawdzaja sie na stanowiskach wymagajacych wiedzy, intelektualnego sprytu
    czy zwyklego zainteresowania. Praca kierownika jest dla nich wybawieniem, bo
    to w 'duzych, miedzynarodowych ..." wykonywanie prostych procedur.

  • 7. Data: 2008-05-23 07:41:18
    Od: "Miłosz Jaworowski" <m...@h...com>

    Użytkownik "Kviat" <kviat@NIE_DLA_SPAMUfantastyka.com.pl> napisał w
    wiadomości news:g15qa0$3bq$1@nemesis.news.neostrada.pl...

> [...]
    > zorientować na rynku pracy. Moim zdaniem marny taki kierownik czy lider
    > zespołu, który sam nie wie ile chce zarabiać...

    ja ci odpowiem...
    kolesiowi sie sen zdarzyl i go opisal...
    a co do kolesie...
    stary 12 tys ale dinarów kuwejckich...
    .. tym ich zaskoczysz...
    i podejmij decyzje.. nie stoj w kacie..
    Be The man!!!

  • 8. Data: 2008-05-23 09:55:34
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Be The man!!!

    a nie "be a man" ? ;)

  • 9. Data: 2008-05-23 11:38:06
    Od: "grom@x" <gromax@_USUN_.interia.pl>

    > a nie "be a man" ? ;)

    To taka zagadka gramatyki angielskiej, że mimo iż zaczyna się uczyć od
    rodzajników, to później najczęściej się w nich popełnia błędy :)

  • 10. Data: 2008-05-26 12:38:23
    Od: Konrad <k...@b...biz>

    M pisze:
> [...]
    > temu. Doświadczenie :4 lata lider zespołu, 2 lata manager
    > dz.fin-księgowego, 3 lata lider w firmie międzynarodowej. Za ile
    Myślę, że jesteś pracodawcą i chcesz rozpoznać rynek.
    Ktoś odrzucił twoją propozycję za 9k PLN ?

    Pozdrowienia