PracaGrupypl.praca.dyskusje › [pl.praca.oferowana] Wycofanie z moderacji

  • 11. Data: 2008-05-22 21:40:43
    Temat: Re: [pl.praca.oferowana] Wycofanie z moderacji
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Thu, 22 May 2008 09:21:26 +0000 (UTC), Wojciech Bancer

    >funkcji. Nie jestem niestety w stanie temu poświęcać na tyle dużo czasu,
    >na ile ta funkcja wymaga.

    A ile wymaga?

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356

  • 12. Data: 2008-05-23 07:55:29
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 22.05.2008 Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> napisał/a:

    > A ile wymaga?

    Tyle, że prędzej, czy później będziesz miał tego dość...
    --
    Samotnik, moderator z okolic 2000r. ;)

  • 13. Data: 2008-05-23 11:09:30
    Od: b...@b...pl

    Wojciech Bancer wrote:

    > (ciach)
    > Prosiłbym więc o zgłoszenie się wszelkich chętnych (najlepiej na grupę),
    > którzy mają możliwości techniczne [1] i czas na taką zabawę.
    > Jeżeli takowe osoby się nie znajdą, to w trosce o dobro grupy,
    > prosiłbym o rozważenie chociażby czasowego wyłączenia moderacji.
    > (ciach)

    Swego czasu myślałem nawet o tym. Ale absolutnie obstawałem przy warunku, że
    w ogłoszeniu musi być obligatoryjnie podana całkowita oferowana kwota
    wynagrodzenia. Czyli patrząc na grupę, 99,99% ogłoszeń od razu pofrunęła by
    do kosza :-]

  • 14. Data: 2008-05-23 11:43:08
    Od: "gargamel" <s...@d...na>

> [...]
    > w ogłoszeniu musi być obligatoryjnie podana całkowita oferowana kwota
    > wynagrodzenia. Czyli patrząc na grupę, 99,99% ogłoszeń od razu pofrunęła

    będziesz świetnym moderatorem na tą grupę:O)

    tylko z ogłoszenia też nie wiadomo czy to propozycja pracy, czy zajęcie
    hobbystyczne:O)

  • 15. Data: 2008-05-23 11:56:18
    Od: Michwelt <m...@...ah.o-o.com>

    Dnia 22 May 2008 22:31:41 +0200, Wojciech Bancer napisał(a):

    > Problem w tym, że reguły moderacji w PL zabraniają wielu rozwiązań,
    > które tam są zastosowane (np. white-/black-listy).

    > Ale to nie ze mną. Ja jestem tylko operatorem.

    Może przenieść ten fragment dyskusji na pl.news.admin?

    --
    pozdrawiam,
    Michwelt (adres e-mail w polu nadawcy, bez "-")

  • 16. Data: 2008-05-23 18:31:24
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-05-23, Michwelt <mi.c.hw.e.l.t> wrote:

    [...]

    > Może przenieść ten fragment dyskusji na pl.news.admin?

    Szczerze? Chcesz się tego podjąć, czy tylko proponować?
    Jak podjąć, to może znajdziesz pomoc. Jak zaproponować, to nie ma sensu.
    Takich propozycji było mnóstwo, tylko wszystkie z gatunku "weźmy się i
    zróbcie".

    A ja Ci powiem, że sprawdzanie nawet technicznych warunków jest tak
    narażone na błędy, że padniesz. Powtarzalność trzeba oceniać
    "organoleptycznie", bo często zmienia się tytuł, część tylko treści,
    albo stopka, albo temat, albo From. Nie ma reguły. :)

    Błędne kodowanie też ciężko wykryć, zwłaszcza jak np. polega to na
    zamianie literek na encje HTML. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 17. Data: 2008-05-23 19:22:29
    Od: "tukan" <t...@...onet.pl>

    gargamel wrote:

    > będziesz świetnym moderatorem na tą grupę:O)
    >
    > tylko z ogłoszenia też nie wiadomo czy to propozycja pracy, czy
    > zajęcie hobbystyczne:O)

    Wtedy to ta grupa chyba umrze i ogłoszeniodawcy będą pisali
    na taką bez moderacji. W Polsce ciągle panuje zwyczaj niepodawania
    stawek pieniężnych za pracę i długo, długo się to nie zmieni...

  • 18. Data: 2008-05-24 06:56:10
    Od: "andreas" <v...@g...pl>

    Użytkownik "tukan" <t...@...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Wtedy to ta grupa chyba umrze i ogłoszeniodawcy będą pisali
    > na taką bez moderacji.

    Nie wiem po co żeście się uparli, żeby w ogóle moderować.
    Jak komus zalezy na robocie to przeszuka ten stos śmieci.
    Jak się natnie na jakąś niby pracę to przynajmniej zmądrzeje i będzie już
    wiedział, że nie ma nic za darmo.

    --
    andreas

  • 19. Data: 2008-05-24 11:25:57
    Od: "Immona" <c...@n...gmailu>

    "Wojciech Bancer" <p...@p...pl> wrote in message

> [...]
    > lat). Ze względów zawodowych i rodzinnych chciałbym wycofać się z tej
    > funkcji. Nie jestem niestety w stanie temu poświęcać na tyle dużo czasu,
    > na ile ta funkcja wymaga.
    >
    > Prosiłbym więc o zgłoszenie się wszelkich chętnych (najlepiej na grupę),
    > którzy mają możliwości techniczne [1] i czas na taką zabawę.
    > Jeżeli takowe osoby się nie znajdą, to w trosce o dobro grupy,
    > prosiłbym o rozważenie chociażby czasowego wyłączenia moderacji.
    >
    > [1] narzędzie i konto do moderacji jest dostępne na zdalnej maszynie,
    > z dostępem wyłącznie przez SSH. Obsługa głównie z poziomu mutta.

    I w tym problem. Nie jestem biegla w tych kwestiach, ale zdarzylo mi sie
    widziec praktyke moderowania grup dyskusyjnych i widzialam takie
    rozwiazanie, ze kazdy post wyslany na grupe idzie na adres e-mail
    moderatora, ktory go forwarduje na grupe lub nie. Oznacza to, ze takie
    rozwiazanie istnieje i jest mozliwe. Na listach dyskusyjnych widzialam
    moderowanie poprzez klikniecie linka "akceptuj" w mailu, nie wiem, na ile
    jest to mozliwe w przypadku usenetu, ale byloby to jeszcze lepsze.

    Wnioskuje o napisanie latwego interfejsu, wymagajacego jedynie maila, a
    wtedy zglosi sie wiele osob, w tym ja (choc chetniej bym to robila w grupie
    kilku osob, ktore by obslugiwaly kolejne dni czy tygodnie - propozycja
    podzialu tej pracy jest bardzo sensowna). Jesli napisanie interfejsu
    spelniajacego warunki "mozna to robic przez email/www" jest niemozliwe,
    prosze o wyjasnienie powodow, dla ktorych jest to niemozliwe (innych niz
    ten, ze "nie ma kto tego zrobic" - jesli bedzie wiadomo, co trzeba zrobic,
    to juz kogos znajdziemy).

    I.
    --
    http://nz.pasnik.pl
    http://blog.pasnik.pl

  • 20. Data: 2008-05-24 15:08:34
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-05-24, Immona <c...@n...gmailu> wrote:

    [...]

> [...]
    > ten, ze "nie ma kto tego zrobic" - jesli bedzie wiadomo, co trzeba zrobic,

    Myślę, że byłoby to do przepchnięcia, ale:
    1) trzeba by było znaleźć co najmniej jednego kumatego technicznego
    (bo niestety te skrypty mailowo-webowe są zawodne)
    2) trzeba to wdrożyć i mieć odpowiednie zasoby sprzętowe (serwer
    linuksowy odpowiednio skonfigurowany pod te konkretne skrypty).

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl