PracaGrupypl.praca.dyskusjepensja Asystenta na wyzszej uczelni › Re: pensja Asystenta na wyzszej uczelni
    From: "Gregor Z" <g...@p...MOVEonet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: pensja Asystenta na wyzszej uczelni
    Date: Fri, 9 Jan 2004 20:16:36 +0100
    Sender: g...@p...onet.pl@sun.smsnet.pl

    Użytkownik "Aktis" <p...@m...softax.com.pl> napisał w wiadomości
    news:newscache$sob8rh$eyj$1@microtech.softax.com.pl.
    ..
    > Interesuje mnie ile wynosi wynagrodzenie Asystenta na wyższej uczelni w
    > Polsce. Mysle ze jest to jakos regulowane rozporządzeniem Ministra
    Edukacji,
    > ale jakis aktualnych danych nie moglem znalezc ( najlepsze znalazlem z
    2001
    > roku). Interesuje mnie tez jak to jest w praktyce.
    >
    > Z powazaniem
    > Piotr Łapiński

    Tak jak jest napisane w rozporządzeniu z linku, wynagrodzenie jest określone
    widełkowo. To są oczywiście kwoty brutto. W rzeczywistości wysokość pensji
    zależy od uczelni i miasta. Na przykład na Uniwersytecie Szczecińskim pensje
    są zbliżone do wartości minimalnych.

    Do tego na początek dochodzi zasiłek na zagospodarowanie w wysokości 3
    pensji nieopodatkowanych zdaje się (jeśli to jest pierwsza praca). Zazwyczaj
    też asystent ma nadgodziny ponad pensum, które są rozliczane dodatkowo na
    umowę zlecenie.

    Pozdrawiam,

    Gregor