PracaGrupypl.praca.dyskusje › pensja 8-))

  • 1. Data: 2002-09-06 08:23:18
    Temat: pensja 8-))
    Od: Adam Obszynski <a...@f...pl>

    z oferowanej:

    >Pracodawca: Centralny Bank Kadr
    >Stanowisko: Inzynierowie, Informatycy, Inne
    >Nr ref: 05TCSYS00
    >www.cbk.pl, woj. mazowieckie
    >
    >INTERNET SERVICE DEVELOPER / MULTIMEDIA PROGRAMMER (DELPHI, C++) /
    >MULTIMEDIA DESIGNER / DEVELOPER
    >
    >Wynagrodzenie ( 2000+ ~ 6000+ PLZ), zatrudnienie po okresie próbnym na umowe
    >o stala prace, szkolenia krajowe i zagraniczne, kontakt z najnowoczesniejsza
    >technologia IT,
    >mobile tel + samochód sluzbowy + ubezpieczenie w PTE oraz swiadczenia
    >socjalne.

    o ile pamietam to PLZ to stare polskie zlote ?
    6 PLN / zł pensji.... swietny biznes 8-))

  • 2. Data: 2002-09-06 09:01:32
    Temat: Re: pensja 8-))
    Od: "dasher" <d...@g...pl>

    > o ile pamietam to PLZ to stare polskie zlote ?
    > 6 PLN / zł pensji.... swietny biznes 8-))

    z informacji jakie posiadam (a inforamcje wywodza sie z jednej z wiekszych
    firm prawniczych w polsce) JEDYNYMI prawidlowymi nazwami do okreslenia
    pieniadza/waluty polskiej sa:

    *zloty polski
    *zloty
    *skrot: zl

    nie istnieje skrot PLN
    pzdrw,
    dasher

  • 3. Data: 2002-09-06 10:02:16
    Od: Wojciech Jukowski <w...@j...com>

    witam,

    http://www.xe.com/iso4217.htm

    --
    "For a word to be spoken," Ged answered slowly,
    "there must be silence. Before, and after." [ uk le guin ]

  • 4. Data: 2002-09-06 10:36:02
    Od: "dasher" <d...@g...pl>

    > http://www.xe.com/iso4217.htm

    tak, skrot PLN istnieje sam w sobie, natomiast sluzy tylko i wylacznie jako
    oznaczenie waluty polskiej, a nie do okreslania wartosci: (np. 6 PLN jest
    niepoprawnie)
    jednostka miary waluty polskiej jest :
    *zloty polski
    *zloty
    *skrot: zl
    moze niejasno sie wypowiedzialem w poprzednim poscie.
    pzdrw,
    dasher

  • 5. Data: 2002-09-06 11:09:13
    Od: "mites3" <m...@p...onet.pl>

    czegos nie rozumiem...

    > tak, skrot PLN istnieje sam w sobie, natomiast sluzy tylko i wylacznie
    jako
    > oznaczenie waluty polskiej, a nie do okreslania wartosci:

    a "zl" to nie skrót który oznacza walutę polską ??? (w rozumieniu ciągu
    znaków, którym przypisano znaczenie: "jedn. miary waluty polskiej") ???

    > (np. 6 PLN jest niepoprawnie)

    to jak to rozumiesz ???

    pozdr. Rafal

  • 6. Data: 2002-09-06 11:22:18
    Od: "dasher" <d...@g...pl>

    > a "zl" to nie skrót który oznacza walutę polską ??? (w rozumieniu ciągu
    > znaków, którym przypisano znaczenie: "jedn. miary waluty polskiej") ???

    ok, na przykladzie cukru to wyjasnie

    PLN to jak cukier
    zl to jak kg
    i teraz
    1 PLN w przelozeniu "na cukier" jest niedorzeczne
    a 1 zl w naszym "cukrowym" przelozeniu ?
    mam nadzieje, ze pomoglem zrozumiec

    > to jak to rozumiesz ???

    PLN - nie jest jednostka miary waluty, jest tylko jej oznaczeniem

    pzdrw,
    dasher

  • 7. Data: 2002-09-06 11:25:47
    Od: "mites3" <m...@p...onet.pl>

    ok to moze tak:

    zl (jako jedn.miary)
    PLN (jako oznaczenie jedn. miary czyli zl)

    a wiec PLN oznacza "zl"

    czyli 1 PLN to nic innego niz 1 jedn. miary waluty polskiej...

    zl i PLN to taki sam ciąg znaków oznaczający jedn. miary

    przyklad: Stany Zjednoczone Ameryki Polnocnej - to nazwa kraju
    USA to skrot oznaczajacy "Stany Zjednoczone Ameryki Polnocnej" (albo raczej
    dla porzadku: United States of America - zreszta niewazne)

    a wiec (Twoim rozumowaniem) Prezydent Stanów Zjednoczonych Ameryki
    Polnocnej - to Bush
    a Prezydent USA - to niedorzecznosc...

    dalej nie rozumiem ale moze to wina tego, ze jest piatek ;)

    pozdr. Rafal

  • 8. Data: 2002-09-06 11:50:54
    Od: "dasher" <d...@g...pl>

    > zl (jako jedn.miary)
    > PLN (jako oznaczenie jedn. miary czyli zl)

    dlatego, ze piatek - to ostatni raz probuje :)
    zl jest jednostka miary PLN
    a PLN to nic innego jak pieniadz polski, po prostu pieniadz, zlotowki,
    kasa...
    za malo kreatywny dzisiaj jestem, zeby inaczej to tlumaczyc :)
    i wszystkim obwiniam piatek!
    pzdrw,
    dasher

    PS: to juz koniec watku o PLN/zl i innych gadach.

  • 9. Data: 2002-09-06 11:55:14
    Od: "mites3" <m...@p...onet.pl>

    OK !!! sorry jesli Cie zmeczylem - moze nie powinienem sie czepiac w piatek
    i ja widze to roznice, choc nadal nie moge sie zgodzic z twierdzeniem, ze "6
    PLN" jest niepoprawne...
    przeciez miliony uzytkownikow ISO (w tym i ja) nie moga sie mylic !!! ;)

    milego weekendu - moze w poniedzialek bedzie lepiej...

    pozdr. Rafal

  • 10. Data: 2002-09-06 13:36:38
    Od: Sławomir Pucia <s...@p...net.NOSPAM>

    "Sototh" <s...@p...fm> napisał:
    > Jak w takim razie jest z dolarami? Czy na oficjalnych dokumentach
    > powinienem pisać 20 USD, czy może $20?

    USD === $ tak samo jak PLN === zł

    Kolega dasher po prostu wymiślił sobie teorię, której teraz broni :-)

    slawek-