PracaGrupypl.praca.dyskusje › List motywacyjny - dwa stanowiska

  • 1. Data: 2002-09-06 09:16:05
    Temat: List motywacyjny - dwa stanowiska
    Od: "maniek78" <m...@N...gazeta.pl>

    Witam!
    MAm zamiar złożyć ofertę pracy do pewnej firmy. Interesują mnie dwa
    stanowiska (a dokładniej jedno z tych dwóch), na które spełniam wymagania.
    Mogę to zawrzeć w liście motywacyjnym? Mam to jakos uzasadniać? Wiem, że w
    liście motywacyjnym składa się ofertę na konkretne stanowisko. A mogą to być
    dwa stanowiska? Oczywiście interesuje mnie tylko praca na jednym,
    którymkolwiek z nich.
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2002-09-06 11:15:23
    Temat: Re: List motywacyjny - dwa stanowiska
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    maniek78 <m...@n...gazeta.pl> wrote:
> [...]
    > liście motywacyjnym składa się ofertę na konkretne stanowisko. A mogą to być
    > dwa stanowiska? Oczywiście interesuje mnie tylko praca na jednym,

    Najlepiej - zadzwonic do pracodawcy i się dowiedzieć. Być może lepiej
    dla niego będzie, jeżeli złożysz dwie oferty.

    --