PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w księgowości a wykształcenie

  • 1. Data: 2002-09-05 19:58:03
    Temat: Praca w księgowości a wykształcenie
    Od: "Konrad_" <y...@w...pl>

    Czy ukończenie dobrej uczelni o kierunku ekonomicznym daje znacząco lepsze
    możliwości zawodowego startu w księgowości? Obecnie jestem studentem
    warszawskiej SGGW (ekonomia) i rozpatruję możliwość rozpoczęcia studii
    zaocznych na SGH (ekonomia). Czy "papierek" ukończenia SGH będzie istotny
    przy póżniejszym szukaniu pracy, czy to tylko strata czasu? Jak to jest w
    tym zawodzie?

    Pozdrawiam,
    Konrad_

  • 2. Data: 2002-09-05 20:49:48
    Temat: Re: Praca w księgowości a wykształcenie
    Od: "Krzysztofsf" <K...@p...poczta.gazeta.pl>

    Użytkownik "Konrad_" <y...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przy póżniejszym szukaniu pracy, czy to tylko strata czasu? Jak to jest w

    W oparciu o opinie znajomych ksiegowych, moge ci doradzic, ze najwazniejsze
    sa papierki (uprawnienia - rewident, biegly, i takie tam inne), ktore mozesz
    otrzymac zdajac rozmaite egzaminy dopuszczenie do ktorych jest warunkowane
    udokumentowanym stazem (ilustamletnim) na etacie w ksiegowosci.

    Pozdr
    Krzysztof

  • 3. Data: 2002-09-06 11:13:56
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Konrad_ <y...@w...pl> wrote:
    > Czy ukończenie dobrej uczelni o kierunku ekonomicznym daje znacząco lepsze
    > możliwości zawodowego startu w księgowości?

    Nie.

> [...]
    > przy póżniejszym szukaniu pracy, czy to tylko strata czasu? Jak to jest w

    Tak, będzie istotny. Pracodawca zazwyczaj przyjmuje, że jeżeli ktos po
    SGH szuka pracy w księgowości, to albo był bardzo kiepskim studentem,
    albo nie wie co to jest księgowość.

    --