PracaGrupypl.praca.dyskusje › firma VEBSO - co sadzicie

  • 1. Data: 2002-09-05 20:10:34
    Temat: firma VEBSO - co sadzicie
    Od: "przemo" <p...@i...pl>

    Co sadzicie o pracy w tym systemie. Ich strona to: www.vebso.com a kod to
    9668191.(zalogujcie sie jako gosc wpisujac obojetnie jakie imie uzytkownika
    a ponizej ten numer) Dostalem propozycje pracy w tym systemie ale robi to na
    mnie wrazenie czegos na ksztalt piramidy - tym wiecej zarobisz im wiecej
    ludzi wciagniesz. Niczym sie nie ryzykuje bo nic nie trzeba wplacac na
    poczatek. Robisz zakupy w ich sklepie za co dostajesz punkty, ktore potem
    wymienisz na pieniadze (czyli mozna byc samemu w tym systemie ale wtedy
    wyciagniesz z 200 zeta na 3 miechy robiac zakupy u nich a nie w sklepie).
    Najwiecej mozna zarobic jak sie kogos wciagnie w to bo wtedy on robiac
    zakupy robi dla ciebie pieniadze - ale to juz piramida. Napiszcie co o tym
    sadzicie bo na spotkaniu pieknie gadali, ale na mnie robi to wrazenie
    jakiegos matactwa. No i jeszcze jedna podejrzana sprawa - trzeba podpisac z
    nimi umowe na 5 lat - nie czytalem jej ale wydaje mi sie, ze w najgorszym
    razie mozna nie robic zadnych zakupow u nich i nikogo nie wciagac po prostu
    nic nie zarabiajac - tak wiec niczym sie nie ryzykuje, ale zalezy mi na
    waszej opini bo nie chce wyjsc na frajera. Moze ktos spotkal sie juz z nimi.
    Napiszcie prosze co o tym wszystkim sadzicie.
    Pozdrawiam. Przemo

  • 2. Data: 2002-09-05 20:37:20
    Temat: Re: firma VEBSO - co sadzicie
    Od: "Krzysztofsf" <K...@p...poczta.gazeta.pl>

    Użytkownik "przemo" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Co sadzicie o pracy w tym systemie.

    Amway niejedno ma imie....

  • 3. Data: 2002-09-05 20:43:34
    Od: "przemo" <p...@i...pl>

    Użytkownik "Krzysztofsf" <K...@p...poczta.gazeta.pl>
    napisał w wiadomości news:al8e1g$nh9$1@news.gazeta.pl...

    > Użytkownik "przemo" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Amway niejedno ma imie....

    A moze mi ktos wyjasnic o co chodzi z tym Amway-em. PLEASE.

  • 4. Data: 2002-09-05 20:49:49
    Od: "Lia" <L...@w...poczta.onet.pl>

    " przemo" wrote:

    > no raczej nie, ale jestem ciekaw co to za przewalki z tym amway-em.

    AMWAY to sekta, robi ludziom pranie mózgu i takie tam, jakktos widział ten
    zakazany film to wie :)

    --

    Lia

  • 5. Data: 2002-09-05 20:52:32
    Od: "przemo" <p...@i...pl>

  • 6. Data: 2002-09-05 21:04:53
    Od: "Krzysztofsf" <K...@p...poczta.gazeta.pl>

    > A moze mi ktos wyjasnic o co chodzi z tym Amway-em. PLEASE.

    Gogle.....
    ide spac...
    a poza tym...czy tak na powazne zainteresowal cie chociaz jeden produkt z
    tej strony abys mial ochote go kupic?

    pozdr
    Krzysztof

  • 7. Data: 2002-09-05 21:37:27
    Od: "przemo" <p...@i...pl>

    Użytkownik "Lia" <L...@w...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > AMWAY to sekta, robi ludziom pranie mózgu i takie tam, jakktos widział ten
    > zakazany film to wie :)

    A skad ten filmik mozna zassac no i skad pewnosc ze Vebso stosuje takie same
    praktyki jak Amway.

  • 8. Data: 2002-09-05 21:39:00
    Od: "przemo" <p...@i...pl>

    > A skad ten filmik mozna zassac no i skad pewnosc ze Vebso stosuje takie
    same
    > praktyki jak Amway.
    Sorry za idiotyczne pytania ale chce dokladnie wiedziec wszystko o Vebso
    zanim wdepne w jakies gowno.

  • 9. Data: 2002-09-05 21:51:50
    Od: "Lia" <L...@w...poczta.onet.pl>

    " przemo" wrote:

    > Użytkownik "Lia" <L...@w...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > A skad ten filmik mozna zassac no

    Nie mam pojecia, ja kilka lat temu n astudiach to oglądałam

    i skad pewnosc ze Vebso stosuje
    > takie same praktyki jak Amway.

    Bo na home site masz jak byk "from amway vebsco for Eastern Europe"
    copyright amway bla bl abla
    --

    Lia

  • 10. Data: 2002-09-06 08:55:51
    Od: "leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    przemo <p...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    > sadzicie bo na spotkaniu pieknie gadali, ale na mnie robi to wrazenie
    > jakiegos matactwa. No i jeszcze jedna podejrzana sprawa - trzeba podpisac z

    Przede wszystkim sprawdź, czy te towary są cokolwiek warte, na jakich
    warunkach je kupujesz, co z reklamacją. Jesli kupujesz badziewie, to wcale
    nie oszczędzasz 200 złotych, ale wyrzucasz pieniądze w błoto !

    W jaki sposób chcesz kogoś namówić, żeby zamiast kupować towary w sklepie
    kupował tam. Umiesz pięknie mówić, sprzedawać i namawiać ? Nie każdy to
    potrafi. Poza tym zarobisz jakieś znaczące pieniądze, dopiero wtedy, gdy
    poświęcisz temu więcej czasu, na przykład kosztem życia rodzinnego lub pracy
    zawodowej. Zrób sobie rzetelną kalkulacje - ile czasu możesz poświęcić, jakie
    poniesiesz koszty, jakie przewidujesz efekty (ile osób jestes w stanie
    namówić) i ile na tym zarobisz.