PracaGrupypl.praca.dyskusje › palenie w pracy

  • 11. Data: 2005-05-27 21:27:55
    Temat: Re: palenie w pracy
    Od: TomS <n...@p...onet.pl>

    camel napisał(a):

    > O tak, popieram - tak samo jak właściciele psów zostawiający psie gówna
    > na chodnikach i trawnikach - należałoby ich karmić wydalinami ich
    > kundli! - też ładne twierdzenie i jakie prawdziwe :)))

    Co do tych psich gówien, na pewno należy je zbierać.
    Jednak tam gdzie mieszkam Urząd Miasta przysłał właścicielom
    pismo, w którym było napisane, że i owszem gówna zbierać, ale już do
    publicznych śmietników nie można wyrzucać. Wię co ja mam z tym zrobić,
    chyba tylko odnieść do urzędu miasta (ale co dzień nie chce mis ię tam
    chodzić - leniwy jestem...), więc olewam sprawe i już. Co za różnica
    czy dostane mandat za gówno wyrzucone, czy nie...