PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy istnieje ... ?

  • 1. Data: 2005-05-19 23:00:29
    Temat: Czy istnieje ... ?
    Od: Konrad <k...@k...com>

    Witam!

    Czy istnieje taki serwis, na ktorym zalozyl bym sobie jakis profil
    (glownie podal rodzaj zawodu, branze), podal e-mail i otrzymywal
    pojawiajace sie oferty pracy na ten e-mail, zgodne z zdefiniowanym profilem?

    Pozdrawiam
    Konrad

    PS. W sumie jak by nie istnial, to nawet fajny temat do zrobienia by byl :)

  • 2. Data: 2005-05-19 23:43:00
    Temat: Re: Czy istnieje ... ?
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Fri, 20 May 2005 01:00:29 +0200, Konrad
    <k...@k...com> zakodował:

    >Czy istnieje taki serwis

    Tak
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 3. Data: 2005-05-20 06:05:33
    Od: "Detrox" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Konrad" <k...@k...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > (glownie podal rodzaj zawodu, branze), podal e-mail i otrzymywal
    > pojawiajace sie oferty pracy na ten e-mail, zgodne z zdefiniowanym

    tak, np. www.jobs.pl

    Detrox

  • 4. Data: 2005-05-20 09:07:42
    Od: "Ciastex" <c...@t...pl>

    www.gratka.pl

    przysyłają tylko oferty które mnie interesują, chociaż jeszcze nie dostałem
    nic konkretnego ...

    :)

  • 5. Data: 2005-05-20 09:44:51
    Od: "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@.spam-parampampam.op.pl>

> [...]
    > (glownie podal rodzaj zawodu, branze), podal e-mail i otrzymywal
    > pojawiajace sie oferty pracy na ten e-mail, zgodne z zdefiniowanym

    1. www.gratka.pl
    2. www.pracuj.pl
    3. www.jobpilot.pl
    4. Wszystkie bazy danych on-line doradztw personalnych
    5. Wszystkie portale branżowe, związane z Twoim profilem zawodowym (tam
    musisz sam wchodzić i sprawdzać).
    6. PUP, WUP i inny DUP (Duży Urząd Pracy)
    7. Twoja kreatywność oraz niejaki Gugl
    8. etc. etc.

  • 6. Data: 2005-05-21 09:14:26
    Od: Konrad <k...@k...com>

    Maciek Sobczyk napisał(a):
> [...]
    > musisz sam wchodzić i sprawdzać).
    > 6. PUP, WUP i inny DUP (Duży Urząd Pracy)

    Od kiedy to na google mozna zdefiniowac profil wyszukiwania i otrzymywac
    oferty pracy?
    Przed odpisaniem to wypadalo by posta przeczytac ...

    Pozostalym bardzo dziekuje ...

    Konrad

  • 7. Data: 2005-05-23 07:34:54
    Od: "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@.spam-parampampam.op.pl>

    > Od kiedy to na google mozna zdefiniowac profil wyszukiwania i otrzymywac
    > oferty pracy?
    Na google można wiele ciekawych rzeczy wyszukac.
    Na google być może znajdziesz takie portale, ktorych nikt nie wymienił.
    Na google możesz sam zdefiniować swój profil wyszukiwania, zawężając
    stanowisko, region pracy etc.

    Jako HR z kilkuletnim stażem doskonale zdaję sobie sprawę, że rejestracja w
    jakimkolwiek portalu jest lichą metodą szukania pracy. Zresztą sam się
    przekonasz.

    > Pozostalym bardzo dziekuje ...
    no comment. EOT