PracaGrupypl.praca.dyskusje › Badania okresowe - PILNE

  • 1. Data: 2005-05-20 06:09:57
    Temat: Badania okresowe - PILNE
    Od: "Lens" <n...@m...pl>

    Witam

    Czy pracodawca (akurat w tym przypadku Zaklad Pracy Chronionej) moze wymagac
    badan okresowych u konkretnego lekarza?

    Mam skierowanie na badania, ale lekarz z ktorym pracodawca ma podpisana
    umowe jest na drugim koncu miasta -jest duze prawdopodobienstwo ze bede sie
    musial stawic u tego lekarza dwukrotnie (pierwszy raz pobranie krwi etc. a
    drugi raz wizyta u lekarza) co biorac pod uwage fakt ze jestem osoba
    niepelnosprawna moze byc klopotliwe i kosztowne (taksowka) -do tego dochodzi
    fakt ze lekarz przyjmuje dwa razy w tygodniu po 2 godz.. Pracodawca twierdzi
    ze zaswiadczenie musi byc tylko od tego lekarza (badania moge zrobic gdzie
    indziej) -rozumiem ze ze wzgledu na umowe zakladu z lekarzem moga miec
    nizsza cene za badanie -ale jezeli ja chce zaplacic za badania z wlasnej
    kieszeni i wykonac je u mojego lekarza pare metrow od domu to czy pracodawca
    moze nie uznac takiego zaswiadczenia? Nie usmiecha mi sie tracic dwa razy po
    kilka godzin na przejazd przez pol miasta a do tego koszty taksowki
    przewyzsza koszt wykonania takiego badania we wlasnym zakresie.

    Czy taka kwestia jest w jakis sposob regulowana?

    pozdr.