PracaGrupypl.praca.dyskusje › [ot] dowcip

  • 1. Data: 2006-10-16 19:24:52
    Temat: [ot] dowcip
    Od: "Moonwalker" <t...@m...pl>

    Przychodzi Młody Asystent ds. Personalnych (Rekrutacji) do swojego szefa z
    pokaźnym plikiem dokumentów. - Zrobiłem wstępną selekcję. To są dokumenty
    osób, z którymi warto się spotkać, spełniają wszystkie kryteria. Szef bierze
    plik dokumentów, pewną ręką odmierza połowę i wrzuca do kosza. Drugą część
    oddaje podwładnemu: - Z tymi ludźmi się spotkamy. Oniemiały asystent pyta: -
    Jak to?... Ależ oni wszyscy spełniają kryteria! - Prooooszę Paaaaana... -
    przerywa szef, czy chce pan pracować z ludźmi, którzy mają pecha?

  • 2. Data: 2006-10-16 19:35:14
    Temat: Re: [ot] dowcip
    Od: Irving Washington <m...@d...doPLer>

    Moonwalker napisał(a):
> [...]
    > Jak to?... Ależ oni wszyscy spełniają kryteria! - Prooooszę Paaaaana... -
    > przerywa szef, czy chce pan pracować z ludźmi, którzy mają pecha?

    Szanowny Kolego,

    W imieniu tych wszystkich, którzy nie wiadomo gdzie się uchowali
    i jeszcze nie znają tego starego jak świat kawału - serdeczne Bóg Zapłać.

    m.

  • 3. Data: 2006-10-16 19:35:34
    Od: "Tomek P." <a...@y...pl>

    Dnia 16-10-2006 o 21:35:14 Irving Washington <m...@d...doPLer>
    napisał(a):

    > Szanowny Kolego,
    >
    > W imieniu tych wszystkich, którzy nie wiadomo gdzie się uchowali
    > i jeszcze nie znają tego starego jak świat kawału - serdeczne Bóg Zapłać.

    ...kazde pokolenie ma własny czas... ;)

    --
    kilka bezsensownych słów poprzedzających link do strony
    http://tomaszplokarz.wordpress.com - już nie tylko La Linea ;)

  • 4. Data: 2006-10-16 19:41:54
    Od: "Moonwalker" <t...@m...pl>

    Użytkownik "Irving Washington" <m...@d...doPLer> napisał w
    wiadomości news:eh0mti$gom$1@inews.gazeta.pl...

    > Szanowny Kolego,
    >
    > W imieniu tych wszystkich, którzy nie wiadomo gdzie się uchowali i
    > jeszcze nie znają tego starego jak świat kawału - serdeczne Bóg Zapłać.

    alez prosze :) a ja w takim razie nie przeszkadzam i wracam cieszyc sie
    mlodoscia :)

  • 5. Data: 2006-10-17 10:07:30
    Od: Slawek Kotynski <k...@b...z.adso.com.pl.i.zmienil.adso.na.askar>

    Moonwalker wrote:

> [...]
    > Jak to?... Ależ oni wszyscy spełniają kryteria! - Prooooszę Paaaaana... -
    > przerywa szef, czy chce pan pracować z ludźmi, którzy mają pecha?

    W przypadku wielu (oj, wielu!) firm ten dowcip nie ma żadnego sensu,
    bo ci odrzuceni, to są ci, co mieli szczęście :)

    --
    mjk
    * 22 lipca, Dzien Misia * Nowa Świecka Tradycja *