PracaGrupypl.praca.dyskusje › czy nalezy mi sie urlop

  • 1. Data: 2006-10-16 14:12:23
    Temat: czy nalezy mi sie urlop
    Od: "Berta" <m...@b...poczta.onet.pl>

    Witajcie:)
    dzisiaj jestem pierwszy dzien w pracy po urlopie wychowawczym. Mam pytanie,
    ile mam urlopu za 2006 r.? Jak to sie oblicza?
    Rozumiem, ze za czas spedzony na urlopie wychowawczym nic mi sie nie nalezy
    z tego tytulu.
    Pozdrawiam
    M.

  • 2. Data: 2006-10-16 15:17:44
    Temat: Re: czy nalezy mi sie urlop
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    Użytkownik "Berta" <m...@b...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości
> [...]
    > pytanie, ile mam urlopu za 2006 r.? Jak to sie oblicza?
    > Rozumiem, ze za czas spedzony na urlopie wychowawczym nic mi sie nie

    Tak, za wychowawczy ci się nie liczy, a do końca roku masz urlop za 3
    miesiące /październik, listopad, grudzień/, czyli odpowiednio (20/12)*3
    tj. 5 dni, albo (26/12)*3 tj. 7 dni.

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)