PracaGrupypl.praca.dyskusje › oszustwo z ogłoszenia o pracę

  • 11. Data: 2003-10-20 10:40:04
    Temat: Re: oszustwo z ogłoszenia o pracę
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    l...@W...onet.pl
    news:4850.00000042.3f9122ee@newsgate.onet.pl

    > było. Komputery, w związku z przeprowadzką, miały być dopiero dziś.
    > Jednak do wczoraj kandydat miałby zapłacić 100zł za 'szkolenie'.

    A szef nie kazal Tobie jeszcze zaplacic ZUSu... z niego? ;)

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 12. Data: 2003-10-20 10:40:37
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    l...@W...onet.pl

    > było. Komputery, w związku z przeprowadzką, miały być dopiero dziś.
    > Jednak do wczoraj kandydat miałby zapłacić 100zł za 'szkolenie'.

    A moze masz jeszcze placic ZUS na swojego szefa i kupic mu sluzbowa komorke
    i auto, zanim rozpatrza Twoja kandydature?

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 13. Data: 2003-10-20 11:20:31
    Od: "Włodzimierz Giller" <g...@a...waw.pl>

    Oczywiscie że oszustwo - takich firm jest duzo w Warszawie

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    Włodzimierz Giller
    > WARSZAWA <
    g...@p...onet.pl
    http://giller.republika.pl/ - Informacje o skanowaniu i
    częstotliwościach.

    In God we trust - others we monitor
    Bogu ufamy - resztę monitorujemy

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    UWAGA !! UWAGA !!
    Połącz się na PMR 446

    Jeżeli masz radiotelefon PMR446 to włącz kanał 3 i CTCSS nr 14 (107,2 Hz)
    Kanał 3(14) - będzie ogólnopolskim kanałem wywoławczym.

    Pełne dane ogólnopolskiego kanału PMR446 to:

    Kanał 3 - 446,03125 MHz
    CTCSS - 107,2 Hz

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

  • 14. Data: 2003-10-20 15:54:34
    Temat: Re: oszustwo z ogłoszenia o prac
    Od: "Marek A. Czepil" <m...@m...to>

    Włodzimierz Giller wrote:
    > Oczywiscie że oszustwo - takich firm jest duzo w Warszawie

    Napisałeś tylko jedno zdanie (w zasadzie powtórzyłeś opinie przedpiśców),
    napisałeś nad cytatem, dołączyłeś całą wiadomość... Jestem w stanie to
    przeboleć, nie każdy musi znać netykietę. Ale z podpisem to już przegiąłeś -
    może jeszcze CV wrzuć i kilka fotek...

    Marek A. Czepil

  • 15. Data: 2003-10-20 19:38:25
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Marek A. Czepil" <m...@m...to> napisał w wiadomości
    . Ale z podpisem to już przegiąłeś -
    > może jeszcze CV wrzuć i kilka fotek...

    A ja glupi tylko linka daje ;)

    --
    pzdr. Krzysztof

    ##CV## http://kch.spec.pl ##
    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

  • 16. Data: 2004-06-06 08:08:05
    Od: "Liwiusz" <l...@p...onet.pl>

    >  'Biuro' mieści się na ul. Langiewicza w Warszawie, firma nazywa się "Biuro
    > Usług Finansowych", ale nie wiadomo jaka jest forma prawna przedsiębiorstwa.
    >
    >  Czy myślicie, że to oszustwo?

    Panie Włodku, chętnie podyskutowałbym na ten temat. Szkoda że nie podał Pan
    adresu e-mail...

    www.liwiusz.republika.pl

  • 17. Data: 2004-06-06 17:16:03
    Od: "toster" <t...@W...pl>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Panie Włodku, chętnie podyskutowałbym na ten temat. Szkoda że nie podał
    Pan
    > adresu e-mail...
    >

    > www.liwiusz.republika.pl

    Jak robisz "odpowiedz grupie", to adres mailowy pokazuje się u góry.
    jak robisz "odpowiedz nadawcy", to odpowiadasz bezpośrednio nadawcy - trzeba
    tylko sprawdzić, czy nie trzeba czegoś wyciąć z adresu.

    Czy to jakiś inny przypadek?

    T.

  • 18. Data: 2004-06-08 16:52:01
    Od: "KCH" <k...@a...pl>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    przedsiębiorstwa.

    Co za zbieg okoliczności.
    Znam taką firmę która znajdowała się na ulicy Langiewicza, mieli coś
    wspólnego z komputerami tyle tylko że nie w Warszawie lecz w Krotoszynie.
    http://www.allegro.pl/show_user.php?search=barypl

  • 19. Data: 2004-06-12 10:28:50
    Od: "l.e:h" <l...@...pl>

    "Liwiusz" <l...@p...onet.pl> skribis:

    > Panie Włodku, chętnie podyskutowałbym na ten temat. Szkoda że nie podał Pan
    >adresu e-mail...

    Jakos nie widze posta na ktoreg odpowiadasz - nic dziwnego, bo byl wyslany
    chyba ponad pol rku temu. Chodzi Ci o post:
    ze stopka:
    "Włodzimierz Giller
    > WARSZAWA <
    giller#######poczta.onet.pl
    http://giller.republika.pl/ " ?
    ktory znalazlem w google?

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    Do zobaczenia na forum o oszustwach:
    >>> http://www.oszustwa.com/forum/ <<<

  • 20. Data: 2004-06-12 11:15:58
    Od: "Liwiusz" <l...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Jakos nie widze posta na ktoreg odpowiadasz - nic dziwnego, bo byl wyslany
    > chyba ponad pol rku temu. Chodzi Ci o post:

    Nie. Kilkanaście dni temu napisał do mnie (przy użyciu formularza z mojej
    strony internetowej) niejaki Włodek (Władek? już nie pamiętam), który twierdził
    że pracuje w tej firmie i wszystko jest w porządku. Chciałbym z nim
    porozmiawiać, ale niestety nie podał swojego adresu.

    Pozdrawiam!
    www.liwiusz.republika.pl