PracaGrupypl.praca.dyskusje › oswiadczenia

  • 1. Data: 2003-08-25 19:16:53
    Temat: oswiadczenia
    Od: "Karol" <k...@p...onet.pl>

    Potrzebuje wzor oswiadczenia o korzystaniu z pelni praw publicznych
    i o niekaralnosci za przestepstwo popelnione umyslnie, oraz o wyrazeniu
    zgody na przetwarzanie danych osobowych do celow rekrutacji.
    Ogloszenie pochodzi ze strony USC i wyczytalem w archiwum grupy ze jest
    tam tez to czego szukam niestety podany przez kogos link
    http://www.usc.gov.pl/pl/urzad/Jak_znalezc_prace.htm nie dziala,
    strona glowna tez sie mi nie laduje z jakichs tajemniczych przyczyn.
    Na google szczescia nie znalazlem. Prosze kogos milego i cierpliwego
    o wyslanie tego na maila lub podanie dzialajacego linka.

    Karol

  • 2. Data: 2003-08-25 19:36:42
    Temat: Re: oswiadczenia
    Od: "Kasper" <f...@o...pl>

    > Potrzebuje wzor oswiadczenia o korzystaniu z pelni praw publicznych

    Ja piszę tak:

    "Ja, niżej podpisany <imię nazwisko> legitymujący się dowodem
    osobistym XY 99999999 oświadczam, że nie byłem karany za przestępstwo
    popełnione umyślnie, korzystam z pełni praw publicznych i że wyrażam
    zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do celów rekrutacji".