PracaGrupypl.praca.dyskusje › - Praca dialery na 0-700 CAŁA POLSKA -

  • 1. Data: 2003-08-25 17:42:23
    Temat: - Praca dialery na 0-700 CAŁA POLSKA -
    Od: "E-Transfers" <j...@w...pl>

    Praca polega na promowaniu witryny www.e-transfers.com (otrzymuje Państwo
    SUBDOMENE np www.adres_wybrany_przez_Panstwo.e-transfres.com )
    Wszystkie osoby które "wejdą" na tą podstronę są rejestrowane i jeśli
    skorzystją z oferty płacimy Panu 80 groszy za każdą minutę (czyli 48
    PLN/godzinę)
    Państwa zadanie polega na reklamie tej podstrony w wyszukiwarkach (www.wp.pl
    www.onet.pl , reklama w prasie, ogłoszenia na blokach i tablicach)

    Jeśli potrafą Państwo zrobić stronę www to zapraszam (warunki: objetość do
    200 kB z grafiką (ze wględu na użytkowników Netu którzy często rezygnują
    jeśli
    strona ładuje się za długo !, wszystkie nazwy plików gif, jpg i htm MUSZĄ
    być pisane małymi literami (np. index.htm a nie INDEX.HTM), strona główna
    MUSI zaczynać się od pliku o nazwie index.htm, po zrobieniu całości proszę
    spakować ZIP-em i wysłać jako załącznik do listu (do kodu przed
    umieszczeniem na serwerze musi być dołączony link do dialera (nazwa dialera
    zobacz-wiecej.exe) proszę zobaczyć żródło na stronie głównej jako przykład

    Jeśli nie potrafią Państwo zrobić strony WWW to proszę TYLKO wybrać
    subdomene np.www.DOWOLNA_NAZWA.e-transfers.com a My wszystko zrobimy za
    Państwo (generacja dialera, umieszczenie na serwerze).Można mieć kilka
    poddomen jeśli ma to uzasadnienie praktyczne.

    Reklamowane są następujące strony:

    Wyspa Lesbos
    Przytul Mnie.pl
    Azjatki - Ostre Gejsze
    Filmy i zdjęcia Hardcore
    XChat.pl - Sex Show na żywo
    Polski Fetysz oraz BD Sado-Macho
    Animowany Sex - Erotyka z kreskówek
    E-Gej.Com - Cybernetyczny świat gejów

    Jeśli nie chce Państwo któregoś z linków proszę o informację jest ona
    potrzebna przy generowaniu dialera.

    Potrzebne też będą następujące Państa dane w celu wysyłana zapłaty (po 14
    każdego minionego miesiąca):

    1) Imię i nazwisko, adres - w przypadku przekazu pocztowego
    lub
    2) Numer konta i nazwę Banku

    Po umieszczeniu strony zostaną Państwo powiadomionieni o tym fakcie
    e-mailem. Ze względów technicznych MUSZA Państwo JEDEN raz uruchomić pobrany
    z ze SWOJEJ podstrony dialer w celu weryfikacji na czas co najmniej 1
    minuty (koszt 3.66 PLN + VAT). Ma to na celu sprawdzenie dzialania statystyk
    (otrzymają Państwo raport e-mailem z potwierdzeniem czasu przebywania i
    oczywiście 80 Groszy wraca do Państwa).

    Proszę pamiętać że jeden użytkownik strony potrafi "wygenerować" 1000 PLN w
    ciągu miesiąca więc proszę potraktować tą ofertę BARDZO poważnie lub jeśli
    nie są Państwo zainteresowania przesłać do swoich znajomych lub przyjaciół

    Z poważaniem

    :: www.e-transfers.com
    :: e...@e...com

  • 2. Data: 2003-08-25 17:46:31
    Temat: Re: - Praca dialery
    Od: "Kamil" <b...@g...pl>

    To jest grupa praca.DYSKUSJE wiec chyba troch nie pasujesz ze swoim 80
    groszy.

    z ta oferta idz na strone praca.oferowana, chociaz pewnie tam nie zawisnie.
    Do tej oferty potrzebana jest grupa praca.FRAJERZY

  • 3. Data: 2003-08-25 18:16:32
    Temat: Re: - Praca dialery na 0-700 CAŁA POLSKA -
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

> [...]
    statystyk
    > (otrzymają Państwo raport e-mailem z potwierdzeniem czasu przebywania i

    E.....tam.........to ja juz zostane przy dilerce amfy, to uczciwsze....

  • 4. Data: 2003-08-25 22:44:02
    Od: Robert Drozd <r...@y...iq.ANONIMY-TO-ZERA.pl>

    Stało się to Mon, 25 Aug 2003 19:42:23 +0200, gdy "E-Transfers"
    <j...@w...pl> napisał:

    >Praca polega na promowaniu witryny www.e-transfers.com (otrzymuje Państwo
    >SUBDOMENE np www.adres_wybrany_przez_Panstwo.e-transfres.com )

    Czy tego bałwana nie da się ubić?
    Jeśli abuse nie reaguje, moze wybierzemy się wspólnie do łodzkiej TPSA?
    :)

    pzdr
    Robert

    ps. w bfk21h$lsf$...@a...news.tpi.pl gość podał nr telefonu.
    Jakieś pomysły?

  • 5. Data: 2003-08-26 00:10:12
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    E-Transfers napisał:

> [...]
    > (otrzymają Państwo raport e-mailem z potwierdzeniem czasu przebywania i

    A instrukcję, jak go wykasować, dajecie? ;)

    Flyer

  • 6. Data: 2003-08-26 09:29:16
    Od: "Kamil Krzaczek" <k...@o...pl>

    Właśnie wstałem, głowa boli bo ja pracy szukam, nie.
    I czytam Praca Dilerzy NO WKONCU COS DLA MNIE.
    I mam dwa pytania:
    1. Czy to dobrze kopie (wy wy sie widze juz tam wybieracie)
    2. Czy naprawde mocno kopie ?
    Dziekuje i pozdrawiam

  • 7. Data: 2003-08-26 10:38:07
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    E-Transfers <j...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > E-Gej.Com - Cybernetyczny świat gejów
    >

    > Proszę pamiętać że jeden użytkownik strony potrafi "wygenerować" 1000 PLN w

    Chyba taniej kupić lub wypożyczyć takie kasety niż wgapiać się w jakieś
    durne strony.

  • 8. Data: 2003-09-04 20:52:52
    Od: "OutDOOR s.c." <o...@p...onet.pl>

    NO WŁAŚNIE

    I JESZCZE ZAPOMNIAŁEŚ DODAĆ: www.tvp.pl/przystanekpraca

    BYE!

  • 9. Data: 2003-09-04 22:59:07
    Od: "Adik" <a...@i...pl>

    ci kolesie z e-transfers serio są smieszni :)

    mam znowu podać wasze imiona i nazwiska
    oraz numery telefonów i adres zamieszkania
    do publicznej wiadomości by wszyscy mogli
    was znowu spręgierzować?

    tip:
    zajmijcie się poważną pracą,
    na tym zarobicie drobne, a stracicie wiele,
    czas potrzebny do rozwoju prawdziwego
    biznesu, który w przyszłości może coś
    przynieść, a teraz odpowiedzcie mi na
    pytanie: co w przyszłości przyniesie wam
    to co teraz robicie?

    --
    Adik "Dobry Bóg ustanowił granice ludzkiej mądrości,
    nie zakreślił natomiast granic jej głupocie