PracaGrupypl.praca.dyskusje › Software Solutions Team

  • 1. Data: 2003-08-25 21:20:44
    Temat: Software Solutions Team
    Od: "pasjonat" <p...@w...pl>

    Czy ktos zna te firme z Raciborza i moglby powiedziec o niej troche wiecej?
    Jaka atmosfera pracy? Jak placa? Czy praca jest ciekawa? Jak z nadgodzinami?
    I wszystkie inne informacje tez sa mile widziane.

    Dzieki

  • 2. Data: 2003-08-26 15:20:00
    Temat: Re: Software Solutions Team
    Od: "bandziorno" <b...@p...fm>

> [...]
    nadgodzinami?
    > I wszystkie inne informacje tez sa mile widziane.

    Firma jest z Gliwic nie z Raciborza.
    nie mam pojecia czemu na stronie www jest adres w Raciborzu,
    tak czy inaczej numery telefonu sa do biura w gliwicach.
    Firma jest mala na dobra sprawe szukaja ludzi do jakiegos projektu
    ktory ma ruszyc. Projekt jest nastawiony na rynek niemiecki -
    prawdopodne czeste wyjazdy wlasnie tam. Sporym atutem
    jest gadanie cos tam "bruner volkswagen". Projekt nie wiadomo
    kiedy ruszy ( i czy w ogole ?? ). Ja tam bylem na rozmowe o prace
    - nie wiem co z tego wyjdzie. Rozmowa o prace byla calkiem ok
    dwoch facetow gadajacych od rzeczy.
    Moje wrazenie jest takie - prawdopodobnie praca nie bedzie stabilna.
    byc moze zatrudnienie tylko na czas projektu/ Placa nie wiem.
    Innymi slowy - raczej dla odwaznych i raczej ciekawa
    ale moge sie mylic - jak narazie mam tylko tyle wiem.

    ::jak masz jakies inne informacje to sie nimi tez podziel.

    pozdr!