PracaGrupypl.praca.dyskusje › HP - outsoursing - praca

  • 1. Data: 2003-08-25 16:24:27
    Temat: HP - outsoursing - praca
    Od: "Futrzak" <m...@a...umcs.lublin.pl>

    Witam
    Jakie macie opinie na temat HP? Bo wlasnie HP przymierza sie do przejecia
    (bedzie udzielac outsoursingu naszej firmie) dzialu IT w mojej obecnej
    firmie i zastanawiam sie czy warto juz szukac sobie nowej pracy.

    Pozdrawiam
    Futrzak

  • 2. Data: 2003-08-26 07:42:01
    Temat: Re: HP - outsoursing - praca
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    "Futrzak" <m...@a...umcs.lublin.pl> wrote in message
> [...]
    > (bedzie udzielac outsoursingu naszej firmie) dzialu IT w mojej obecnej
    > firmie i zastanawiam sie czy warto juz szukac sobie nowej pracy.

    Jesli masz mozliwosc sie tam zatrudnic, to imo nieglupi pomysl - kiedys
    placili bardzo dobrze, przy obecnej sytuacji pewnie nie ma juz tak slodko,
    ale i tak lepszy rydz niz nic, nie?
    pozdr
    /p