PracaGrupypl.praca.dyskusje › oswiadczenia

  • 1. Data: 2003-04-28 13:27:04
    Temat: oswiadczenia
    Od: mi <f...@o...pl>

    Czy dołączając do oferty oświadczenia o niekaralnosci... oraz o zgodzie
    na przetważanie danych...
    można zrobic to w spasob nastepujacy:

    drukuje na kartce a4 tekst:

    "Oświadczam, że korzystam z pełni praw publicznych i nie byłem karany za
    przestępstwo popełnione umyślnie"
    Imię Nazwisko
    (podpis bazgrołek)

    na drugiej kartce drugi tekst:

    "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla celów
    rekrutacji i selekcji (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. O Ochronie
    Danych Osobowych – Dz. U. Nr 133 poz. 883)"
    Imię Nazwisko
    (podpis bazgrołek)

    a może jest jakaś specjalna forma (druk) takich oświadczeń ?

    Co radzicie zrobić ? W ofercie takie dwa oświadczenia muszą się znalezć
    a nie za bardzo wiem czy może to tak właśnie wyglądać
    Pomóżcie prosze
    mi

  • 2. Data: 2003-04-28 13:45:59
    Temat: Re: oswiadczenia
    Od: "Macias" <m...@w...pl>

    Zrobiłeś to właśnie w taki sposób, jak się tego oczekuje,
    gratulacje! :)

    Maciek
    ---
    http://www.infobroker.tk/ - niezależny broker informacji
    Nie trać czasu na samodzielne szukanie danych!
    Dostarczam informacje dla Ciebie lub Twojej firmy.
    ---

  • 3. Data: 2003-04-28 14:29:25
    Od: mi <o...@t...pl>

    Macias napisał(a):

    > Zrobiłeś to właśnie w taki sposób, jak się tego oczekuje,
    > gratulacje! :)
    >
    > Maciek

    ok, dzieki to jeszcze mam sprawe taka:
    kopia pierwszych trzech stron dowodu os. - chodzi o ksero
    od strony z napisem "Dowód osobisty jest dokumentem stwierdzającym..."
    czy od strony z orłem i napisem DOWÓD OSOBISTY ? (chyba to drugie co
    nie?)

    Pozdrawiam
    mi

  • 4. Data: 2003-04-28 14:40:19
    Od: "Macias" <m...@w...pl>

    > kopia pierwszych trzech stron dowodu os. - chodzi o ksero
    > od strony z napisem "Dowód osobisty jest dokumentem stwierdzającym..."

    A wydawało mi się, że DO ma numerowane strony :)
    Od strony z serią, chociaż nie pamiętam, jak to wygląda - mam
    nowoczesny DO :)

    Maciek
    ---
    http://www.infobroker.tk/ - niezalezny broker informacji
    Nie trac czasu na samodzielne szukanie danych!