PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zespołowa gra w LOTTO lub wspólpraca.

  • 1. Data: 2003-04-28 12:30:11
    Temat: Zespołowa gra w LOTTO lub wspólpraca.
    Od: "Jacek Lewandowski" <j...@l...pl>

    Szanowni Państwo.

    Pozwoliłem sobie zaproponować Państwu współpracę, jako
    "PRZEDSTAWICIEL" lub "ANKIETER" Firmy Mróz LOTTO Service. Jesteśmy
    zainteresowani współpracą z osobami z całej Polski, ponieważ ta oferta
    dotyczy około 10 mln osób, czyli co drugiego dorosłego Polaka, a
    bezrobotnych w Polsce jest ok. 3 mln.Współpraca polega między innymi na :

    1 - Zespołowej grze w LOTTO ( Duży Lotek ), a jeden Zespół składa się z 500
    kombinacji ( zakładów prostych ).
    Proszę porównać szansę Zespołu ( 500 kom. ) z graczem indywidualnym (
    1 - 5 kom. )

    2 - Tworzeniu w swoim regionie Zespołów grających i przez to zarabianie.
    Wprowadzenie nowej osoby to 20 zł., a także dodatkowe korzyści wynikające z
    pracy i gry całego Zespołu, które są zawarte w "Prezentacji". Można
    łączyć te dwa rodzaje współpracy i to daje najlepsze efekty. Poniżej
    przedstawiam przykład jakie kwoty pobieramy z "Totalizatora", bez
    uwzględnienia "Głównych Wygranych", których w bieżącym roku już było " 3 ".
    Taka jest matematyka.
    Jeśli nie są Państwo zainteresowani naszą ofertą, a znają Państwo w swoim
    środowisku osoby poszukujące pracy lub dodatkowego "zajęcia", to prosimy o
    podanie im naszych "namiarów".
    Przedewszystkim serdecznie namawiam do podjęcia współpracy, a z całą
    pewnością będą Państwo zadowoleni.
    Warunkiem podjęcia współpracy jest posiadanie dostępu do internetu lub
    telefonu komórkowego, ponieważ przez SMS-y wysyłane są wyniki pracy i gry,
    przed i po losowaniu jako SMS-y-Rozliczenie.
    Całkowity koszt podjęcia współpracy to :

    1 - Jednorazowy zakup "Prezentacji" na CD-ROM = 9,20 zł, lub na kasecie
    video = 19,20 zł.( W tej cenie jest 5 kombinacji na 1 losowanie, przesłane
    SMS-em )
    Tam są informacje o Firmie i instrukcje jak należy skutecznie
    postępować.

    Dla osób szczególnie zaangażowanych istnieje możliwość stałej pracy lub na
    umowę o dzieło.
    Firma prowadzi działalność od ponad 7 lat, za zgodą "Totalizatora
    Sportowego".

    Uprzejmie proszę o odpowiedź i pozdrawiam w imieniu

    Zespołu Mróz LOTTO Service

    Jacek Lewandowski

    adres e-mail: j...@l...pl

  • 2. Data: 2003-04-28 13:41:45
    Temat: Re: Zespołowa gra w LOTTO lub wspólpraca.
    Od: marcolphus <m...@f...pl>

    [ciach]

    Ale zabawny spam ;-)
    --
    == gry dodawane do czasopism ================= http://www.markolf.fr.pl ==
    == http://members.tripod.com/markolf ======= complete fluke discography ==

  • 3. Data: 2003-04-28 14:22:31
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Jacek Lewandowski napisał:

    > 1 - Zespołowej grze w LOTTO ( Duży Lotek ), a jeden Zespół składa się z 500
    > kombinacji ( zakładów prostych ).
    > Proszę porównać szansę Zespołu ( 500 kom. ) z graczem indywidualnym (
    > 1 - 5 kom. )

    Fakt. ;) Zamiast 1:13 983 816 (dla szóstki) będzie 1:(13983816-500). ;)

    Flyer

  • 4. Data: 2003-04-28 14:40:30
    Od: jelen <j...@j...prv.pl>

    Flyer wypstrykal:

    > Jacek Lewandowski napisał:
    > Fakt. ;) Zamiast 1:13 983 816 (dla szóstki) będzie 1:(13983816-500). ;)
    zakladajac, ze zadne kupon nie trafi
    bo normalnie powinno byc chyba 1:(13983816/500)

    --
    ,----[ ]
    `----

  • 5. Data: 2003-04-28 15:05:55
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    jelen napisał:

    > Flyer wypstrykal:

    > zakladajac, ze zadne kupon nie trafi
    > bo normalnie powinno byc chyba 1:(13983816/500)

    Też się nad tym zacząłem zastanawiać, ale chyba jednak minus, bo
    zdarzenia są niezależne - zmniejszają tylko o 500 sztuk (a nie razy)
    pulę dostępnych kombinacji na szóstkę. Na trójkę wystarczy tylko 18424.
    ;)

    Flyer

  • 6. Data: 2003-04-28 15:35:43
    Od: "Macias" <m...@w...pl>

    > zakladajac, ze zadne kupon nie trafi
    > bo normalnie powinno byc chyba 1:(13983816/500)

    No coś Ty! Czyli niecałe 28.000?!
    To by było raczej nieźle...

    Maciek
    ---
    http://www.infobroker.tk/ - niezalezny broker informacji
    Nie trac czasu na samodzielne szukanie danych!
    Dostarczam informacje dla Ciebie lub Twojej firmy.
    ---

  • 7. Data: 2003-04-30 19:48:41
    Od: "Yattaman" <s...@s...getin.pl>

    Użytkownik "Jacek Lewandowski" <j...@l...pl> napisał w
    wiadomości news:b8j6t6$87u$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
    indywidualnym (
    > 1 - 5 kom. )
    >
    > 2 - Tworzeniu w swoim regionie Zespołów grających i przez to
    (...)
> [...]
    kasecie
    > video = 19,20 zł.( W tej cenie jest 5 kombinacji na 1 losowanie,

    Jacku - moja ocena jest poniżej... (BTW. I Ty w to wierzysz ???)

    Po polsku - http://www.usenet.pl/nospam/simple-polish.htpl
    Po angielsku - http://www.usenet.pl/nospam/simple-english.txt

    --
    Y.