1. Data: 2003-04-28 12:30:11
Temat:Zespołowa gra w LOTTO lub wspólpraca.
Od:"Jacek Lewandowski" <j...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szanowni Państwo.

Pozwoliłem sobie zaproponować Państwu współpracę, jako
"PRZEDSTAWICIEL" lub "ANKIETER" Firmy Mróz LOTTO Service. Jesteśmy
zainteresowani współpracą z osobami z całej Polski, ponieważ ta oferta
dotyczy około 10 mln osób, czyli co drugiego dorosłego Polaka, a
bezrobotnych w Polsce jest ok. 3 mln.Współpraca polega między innymi na :

1 - Zespołowej grze w LOTTO ( Duży Lotek ), a jeden Zespół składa się z 500
kombinacji ( zakładów prostych ).
Proszę porównać szansę Zespołu ( 500 kom. ) z graczem indywidualnym (
1 - 5 kom. )

2 - Tworzeniu w swoim regionie Zespołów grających i przez to zarabianie.
Wprowadzenie nowej osoby to 20 zł., a także dodatkowe korzyści wynikające z
pracy i gry całego Zespołu, które są zawarte w "Prezentacji". Można
łączyć te dwa rodzaje współpracy i to daje najlepsze efekty. Poniżej
przedstawiam przykład jakie kwoty pobieramy z "Totalizatora", bez
uwzględnienia "Głównych Wygranych", których w bieżącym roku już było " 3 ".
Taka jest matematyka.
Jeśli nie są Państwo zainteresowani naszą ofertą, a znają Państwo w swoim
środowisku osoby poszukujące pracy lub dodatkowego "zajęcia", to prosimy o
podanie im naszych "namiarów".
Przedewszystkim serdecznie namawiam do podjęcia współpracy, a z całą
pewnością będą Państwo zadowoleni.
Warunkiem podjęcia współpracy jest posiadanie dostępu do internetu lub
telefonu komórkowego, ponieważ przez SMS-y wysyłane są wyniki pracy i gry,
przed i po losowaniu jako SMS-y-Rozliczenie.
Całkowity koszt podjęcia współpracy to :

1 - Jednorazowy zakup "Prezentacji" na CD-ROM = 9,20 zł, lub na kasecie
video = 19,20 zł.( W tej cenie jest 5 kombinacji na 1 losowanie, przesłane
SMS-em )
Tam są informacje o Firmie i instrukcje jak należy skutecznie
postępować.

Dla osób szczególnie zaangażowanych istnieje możliwość stałej pracy lub na
umowę o dzieło.
Firma prowadzi działalność od ponad 7 lat, za zgodą "Totalizatora
Sportowego".

Uprzejmie proszę o odpowiedź i pozdrawiam w imieniu

Zespołu Mróz LOTTO Service

Jacek Lewandowski

adres e-mail: j...@l...pl

2. Data: 2003-04-28 13:41:45
Temat:Re: Zespołowa gra w LOTTO lub wspólpraca.
Od:marcolphus <m...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

[ciach]

Ale zabawny spam ;-)
--
== gry dodawane do czasopism ================= http://www.markolf.fr.pl ==
== http://members.tripod.com/markolf ======= complete fluke discography ==

3. Data: 2003-04-28 14:22:31
Od:Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Lewandowski napisał:

> 1 - Zespołowej grze w LOTTO ( Duży Lotek ), a jeden Zespół składa się z 500
> kombinacji ( zakładów prostych ).
> Proszę porównać szansę Zespołu ( 500 kom. ) z graczem indywidualnym (
> 1 - 5 kom. )

Fakt. ;) Zamiast 1:13 983 816 (dla szóstki) będzie 1:(13983816-500). ;)

Flyer

4. Data: 2003-04-28 14:40:30
Od:jelen <j...@j...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Flyer wypstrykal:

> Jacek Lewandowski napisał:
> Fakt. ;) Zamiast 1:13 983 816 (dla szóstki) będzie 1:(13983816-500). ;)
zakladajac, ze zadne kupon nie trafi
bo normalnie powinno byc chyba 1:(13983816/500)

--
,----[ ]
`----

5. Data: 2003-04-28 15:05:55
Od:Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

jelen napisał:

> Flyer wypstrykal:

> zakladajac, ze zadne kupon nie trafi
> bo normalnie powinno byc chyba 1:(13983816/500)

Też się nad tym zacząłem zastanawiać, ale chyba jednak minus, bo
zdarzenia są niezależne - zmniejszają tylko o 500 sztuk (a nie razy)
pulę dostępnych kombinacji na szóstkę. Na trójkę wystarczy tylko 18424.
;)

Flyer

6. Data: 2003-04-28 15:35:43
Od:"Macias" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> zakladajac, ze zadne kupon nie trafi
> bo normalnie powinno byc chyba 1:(13983816/500)

No coś Ty! Czyli niecałe 28.000?!
To by było raczej nieźle...

Maciek
---
http://www.infobroker.tk/ - niezalezny broker informacji
Nie trac czasu na samodzielne szukanie danych!
Dostarczam informacje dla Ciebie lub Twojej firmy.
---

7. Data: 2003-04-30 19:48:41
Od:"Yattaman" <s...@s...getin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Lewandowski" <j...@l...pl> napisał w
wiadomości news:b8j6t6$87u$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
indywidualnym (
> 1 - 5 kom. )
>
> 2 - Tworzeniu w swoim regionie Zespołów grających i przez to
(...)
> [...]
kasecie
> video = 19,20 zł.( W tej cenie jest 5 kombinacji na 1 losowanie,

Jacku - moja ocena jest poniżej... (BTW. I Ty w to wierzysz ???)

Po polsku - http://www.usenet.pl/nospam/simple-polish.htpl
Po angielsku - http://www.usenet.pl/nospam/simple-english.txt

--
Y.