PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ogłoszenie - czy ja śnię, czy kogoś po.... ło ?

  • 1. Data: 2003-04-13 21:01:32
    Temat: Ogłoszenie - czy ja śnię, czy kogoś po.... ło ?
    Od: "Kamil Paszkiewicz" <k...@N...pl>

    Na pl.praca.oferowana:

    zlecę napisanie systemu obsługi serwisu internetowego w technologii
    php, mysql itp. Podstawowe funkcje:
    - pełna modyfikacja strony, podstron i menu z poziomu www
    - rejestracja użytkowników
    - możliwość założenia i edycji podstron przez użytkowników
    - forum z opcją dostawania wiadomości na e-mail
    - możliwość komentarza poszczególnych artykułów
    - reglamentacja dostępu do niektórych podstron dla niezarejestrowanych
    - możliwość zadawnia pytań przez użytkowników i odpowiedzi na nie (coś
    jak forum ale nie do konca)
    - trzy poziomy dostepu do strony: admin, lekarz, uzytkownik
    - kalkulator BMI
    - przeszukiwarka całej strony
    - newsy na pierwszej stronie
    - obsługa bannerów reklamowych
    - statystyki odslon stron i inne
    [...]
    Maksymalna cena za wykonanie 500 PLN

    Ciekawe ile ilu znajdzie się chętnych...
    Zapewne zlecenie dostanie ten, kto zadeklaruje
    wykonanie w dwa tygodnie.

    Albo ja jestem chory albo ta "rzeczywistość" ...
    Kamil Paszkiewicz
    Visual FoxPro FAQ: http://www.dbf.pl/vfp
    "Jedzmy gówna, przecież miliony much nie mogą się mylić!" - W.Łysiak

  • 2. Data: 2003-04-13 21:13:33
    Temat: Re: Ogłoszenie - czy ja śnię, czy kogoś po.... ło ?
    Od: "Tomek Zielinski" <t...@f...org.pl>

    "Kamil Paszkiewicz" <k...@N...pl> wrote in message

    > Maksymalna cena za wykonanie 500 PLN
    >
    > Ciekawe ile ilu znajdzie się chętnych...
    > Zapewne zlecenie dostanie ten, kto zadeklaruje
    > wykonanie w dwa tygodnie.

    Wiesz, to jest spokojnie do zrobienia w dwa tygodnie, PEAR Twoim
    przyjacielem. Jeden wątek niżej toczy się dyskusja o darmowych stażach -
    zacytowana przez Ciebie oferta to *bardza dobra* okazja, by umieścić
    pierwszy zrealizowany projekt we własnym portfolio. Tobie to już może
    niepotrzebne, mi też. Ale gdyby znów musiał zaczynać, zgłosiłbym swą
    kandydaturę a potem mocno się starał, żeby zadowolić zleceniodawcę i oprócz
    niedużych pieniędzy dostać także list polecający.

    > Albo ja jestem chory albo ta "rzeczywistość" ...

    Albo po prostu nie rozumiesz, w czym rzecz.

    Tomek Z.

  • 3. Data: 2003-04-13 21:33:34
    Od: "Kamil Paszkiewicz" <k...@N...pl>

    "Tomek Zielinski" <t...@f...org.pl> wrote in message
    > Albo po prostu nie rozumiesz, w czym rzecz.

    Zrobiłem w życiu parę stronek i raczej półamatorsko.
    Nie wiem co to pear, wiem co to phpnuke. Grzebałem
    w nim conieco. Może jest to do zrobienia w dwa tygodnie,
    tylko pytanie czy ktoś, kto opanował tę sztukę tak, że
    może zrobić to w tak krótkim czasie, zechce za to 500zł...

  • 4. Data: 2003-04-13 21:54:03
    Od: "Tomek Zielinski" <t...@f...org.pl>

    > Zrobiłem w życiu parę stronek i raczej półamatorsko.
    > Nie wiem co to pear,

    The PHP Extension and Application Repository

    > tylko pytanie czy ktoś, kto opanował tę sztukę tak, że
    > może zrobić to w tak krótkim czasie, zechce za to 500zł...

    Tak.

    Tomek Z.

  • 5. Data: 2003-04-13 22:05:00
    Od: w...@g...pl (WOJSAL)

    Szanowny(a) Kamil Paszkiewicz napisal(a) Sun, 13 Apr 2003 23:01:32 +0200:
> [...]
    >Zapewne zlecenie dostanie ten, kto zadeklaruje
    >wykonanie w dwa tygodnie.
    >
    >Albo ja jestem chory albo ta "rzeczywistość" ...

    A jesli ktos juz ma takie oprogramowanie?
    To bedzie je sprzedawal nie po 500, ale i po 100 zlotych.

    WOJSAL (Wojciech Sałata)

  • 6. Data: 2003-04-13 22:05:11
    Od: "Serwisant81" <s...@w...pl>

    > Maksymalna cena za wykonanie 500 PLN
    >
    > Ciekawe ile ilu znajdzie się chętnych...
    > Zapewne zlecenie dostanie ten, kto zadeklaruje
    > wykonanie w dwa tygodnie.

    No coz dla przecietnego studenta to kupa kasy

    Pozdrawiam
    Serwisant81

  • 7. Data: 2003-04-13 22:06:30
    Od: m...@p...onet.pl

    > Może jest to do zrobienia w dwa tygodnie,
    > tylko pytanie czy ktoś, kto opanował tę sztukę tak, że
    > może zrobić to w tak krótkim czasie, zechce za to 500zł...
    Studenci a może bardziej młodzież szkolna. Czytałem gdzieś, że firmy coraz
    częściej zatrudniają nastolatów do prac na zlecenie. Obie strony zadowolone.
    Firma ma produkt programistyczny za półdarmo, a nastolatek ma na piwo i
    dyskoteki. Jeżeli ta tendencja się rozwinie, to góra za pięc lat, studiowanie
    na kierunku informatycznym, będzie objawem masochizmu.
    Marek

  • 8. Data: 2003-04-14 00:14:44
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "Kamil Paszkiewicz" <k...@N...pl> writes:

> [...]
    > Zapewne zlecenie dostanie ten, kto zadeklaruje
    > wykonanie w dwa tygodnie.
    >
    > Albo ja jestem chory albo ta "rzeczywistość" ...

    nie myslisz. ja na miejscu takiego kogos to bym wziela darmowy soft do
    tworzenia blogow/portali (a sa takie, sa) zmodyfikowala lekko i jazda.
    nie powinno zajac to wiecej niz 2 tygodnie dla kogos, kto juz sie w to
    bawil.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 9. Data: 2003-04-14 00:17:34
    Od: m...@p...onet.pl

> [...]
    > tworzenia blogow/portali (a sa takie, sa) zmodyfikowala lekko i jazda.
    > nie powinno zajac to wiecej niz 2 tygodnie dla kogos, kto juz sie w to
    Jaki darmowy soft masz na myśli?
    Marek

  • 10. Data: 2003-04-14 00:22:42
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

> [...]

    > tylko pytanie czy ktoś, kto opanował tę sztukę tak, że
    > może zrobić to w tak krótkim czasie, zechce za to 500zł...

    jesli zalezy mu na zbudowaniu sobie portfolio do znalezienia innej
    pracy to tak. ja bym przynajmniej tak zrobila.
    w koncu w portfolio prezentujesz swoje projekty a nie to, za ile je
    zrobiles?

    kurcze, gdyby jeszcze ci wszyscy bezrobotni i narzekajacy potrafili
    myslec...
    i gdyby im sie chcialo...

    ale glownym problemem ich (na podstawie wypowiedzi z tej grupy i nie
    tylko) jest brak myslenia pozytywnyego. widza jakis projekt/oferte etc
    i PIERWSZE co robia to narzekaja. ze i tak sie nie uda, ze posrane
    wymagania, ze swiat zly, bezrobocie wielkie, prywaciarze bandyci a w
    ogole to sie i tak nie uda.

    no z takim podejsciem to FAKTYCZNIE SIE NIE UDA ZNALEZC NIGDY PRACY.

    i mowie z wlasnego doswiadczenia. z takiego podejscia wyleczyl mnie
    donbry znajomy kiedys. nie robilam nic innego, tylko narzekalam. on
    stwierdzil: wiesz, gdybys chociaz polowe tego czasu co spedzasz na
    narzekaniu zaczela spedzac na planowaniu swojej przyszlosci i szukaniu
    pracy, to juz bys ja miala. umowmy sie tak, nastepnym razem jak sie
    spotykamy, to nie wolno ci powiedziec slowa negatywnego, jesli nie
    przedstawisz mi planu jak zamierzasz polepszyc swoja sytuacje. jak juz
    bedziesz miala ten plan, to siadzemy razem i pomoge ci go ocenic i
    popoprawiac (gosc byl starszy ode mnie i mial doswiadczenie w szukaniu
    pracy) a potem zaplanowac co wykonac i jak, jak pokonac trudnosci.

    i tak sie zaczelo. kazdy, zanim zacznie narzekac tutaj powinien w
    skrocie przedstawic, co JUZ ZROBIL zeby znalezc prace. tylko uczciwie:
    zaloze sie, ze w 9 przypadkach na 10 jest to kwestia niewlasciwych
    wysilkow i uderzania tam gdzie trzeba, bez przemyslenia.