PracaGrupypl.praca.dyskusjeorzeczenie lekarskie i kontynuacja L4 › orzeczenie lekarskie i kontynuacja L4
    From: "Romek" <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: orzeczenie lekarskie i kontynuacja L4
    Date: Mon, 14 Apr 2003 10:17:43 +0200

    Witam,

    Zalozmy, ze jest taka sytuacja: lekarz orzecznik zus stwierdza po (bardzo
    powierzchownym badaniu) ze jestem zdolny do pracy, czyli tak naprawde
    natepnego dnia po badaniu wygasa mi waznosc L4. Ja tego samego dnia ktorego
    bylo badanie ide do innego lekarza ktrory stwierdza taka zwykla grype. czy
    takim przypadku jezeli wysle zwolnienienie do zus to mi uznaja to ze bylem
    chory i wyplaca chorobowe za ten czas kiedy mialem grype ? Dodam, ze juz nie
    mam pracy, jednak kiedy chorowalem bylem na okresie wypowiedzenia.

    pozdrawiam,
    R.R.