PracaGrupypl.praca.dyskusje › opłaty za zanieczyszenie środowiska

  • 1. Data: 2003-02-03 13:43:22
    Temat: opłaty za zanieczyszenie środowiska
    Od: "J.R." <jromanowska[usun]@schr.gov.pl>

    Po raz pierwszy mam do czynienia z opłatami środowiskowymi czy ktos wie coś
    na ten temat.
    Firma musi zapłacić w związku ze zużyciem paliwa a ja nie wiem czym to sie
    je, komu to sie płaci, ajk wylicza się opłatę, nic nie wiem
    Oczekuje na pomoc
    Joanna

  • 2. Data: 2003-02-04 10:59:17
    Temat: Re: opłaty za zanieczyszenie środowiska
    Od: flyer <f...@g...pl>

    J.R. wrote:

> [...]
    > Firma musi zapłacić w związku ze zużyciem paliwa a ja nie wiem czym to sie
    > je, komu to sie płaci, ajk wylicza się opłatę, nic nie wiem

    Na wstepie - nie ta grupa. Poszperalem wczoraj i mozliwe, ze chodzi o
    Ustawe o ochronie srodowiska (od art 272 - oplata za korzystanie ze
    srodowiska) z zalacznikiem w MP.

    Flyer