PracaGrupypl.praca.dyskusje › Staż opinia

  • 1. Data: 2006-06-29 09:28:41
    Temat: Staż opinia
    Od: Grz3chu <g...@N...com>

    Witam,

    Właśnie kończe 9 mięsięczny staż w urzędzie miasta, odbywałem go w
    dziale IT, jako, że naczelnik to równy gość to pozwolił mi napisać sobie
    samemu opinie :) Nie bardzo wiem jak to napisać żeby było "ładnie". Jako
    informatyk miałem styczność z sieciami, systemami Linux, SCO, Windows
    wszelkimi programi biurowymi, urządzeniami biurowymi...itd, poznałem też
    zasady administracji publicznej :) ma ktoś jakieś przykłady opini,
    referencji w moim temacie, byłbym wdzięczny.

    Pozdrawiam,

  • 2. Data: 2006-06-29 12:45:44
    Temat: Re: Staż opinia
    Od: Piotr Rybiński <j...@p...fm>

    na początku zdanie wprowadzające, np:
    Niniejszym potwierdzam,ze pan X Y odbył staż w okresie .... w dziale ... w
    (firma)
    Póżniej 3 akapity:
    a) co robiłeś (Twoje obowiązki itp)
    b) z jakimi systemami/procedurami itp się zapoznałeś (czyli część
    merytoryczna Twojego stażu)
    c) opis Twoich imiejętności "miękkich" - interpersonalnych, czyli czy jestes
    towarzyski, miły czy się spóźniasz, czy jestes sumienny itp

    I na końcu zdanie zakończenia, np:
    W przypadku dodatkowych pytań proszę o kontakt pod nr telefonu ....

  • 3. Data: 2006-06-29 15:33:24
    Od: Krzysztof Kuźmicki <"krzysztof[no-spam]"@kuzmicki.net>

    > wszelkimi programi biurowymi, urządzeniami biurowymi...itd, poznałem też
    > zasady administracji publicznej :) ma ktoś jakieś przykłady opini,
    To jak by przyuczenie dla sekretarki, no chyba ze pisales makra dla OO
    MsOffice, jesli nie to takich informacji bym unikal. Rozumiem, ze
    piszemy na temat stanowiska "Informatyk"
    --
    Krzysztof Kuźmicki
    http://kuzmicki.net/