PracaGrupypl.praca.dyskusjeopinie o firmie › opinie o firmie
    From: Mo <l...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: opinie o firmie
    Date: Thu, 29 Jun 2006 19:28:00 +0200

    Cześć,

    Swego czasu (wg mnie daaawno temu, ale wg mtż dwa m-ce) pojawił się tu
    link do strony z opiniami o różnych firmach jako miejscach pracy, czyli
    pracownicy oceniali warunki pracy, płacy itd. odpowiadając na kilka
    pytań. Wyniki można było oglądać bez logowania wyszukując po nazwie lub
    np. miejscowości. Ktoś kojarzy? Jakoś nie mogę odnaleźć, albo zadaję
    niewłaściwe słowa kluczowe, albo stronka zniknęła... Dzięki za pomoc!

    Pozdrawiam
    M.
    --
    Gdyż rodzaj ludzki w swej niedoli rozporządza jedną naprawdę skuteczną
    bronią [...] Nic nie może się przeciwstawić *napadowi śmiechu* (Mark Twain)