11. Data: 2006-10-09 10:33:28
Temat:Re: opinia o pracowniku wzór
Od:"glosnetu" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

mumio napisał(a):
> Witam!
> Potrzebuje pilnie jakiegoś wzoru opinii o pracowniku. Co ona powinna
> zawierać?
> Będę wdzięczny za pomoc i pozdrawiam

nie moglem sie powstrzymac :)

OPINIA O PRACOWNIKU

1. Jan Kowalski jest moim pomocnikiem do spraw programowania, zawsze
2. ciężko pracującym. Jest samodzielnym pracownikiem nigdy nie
3. narzekającym na warunki pracy. Nigdy nie zdarzyło się, żeby Jan
K.
4. odmówił, gdy ktoś potrzebuje jego pomocy. Poza tym zawsze
5. kończył pracę w określonym terminie. Często ubiega się o
dodatkowe
6. zadania i poświęca się im cały, omijając nawet swoje własne
7. przerwy śniadaniowe. Jan K. jest człowiekiem, który nie ma
8. w sobie nic z próżności. Doskonałe umiejętności są
potwierdzeniem jego
9. wiedzy o programowaniu. Głęboko wierzę, że mój pomocnik, Jan K.
może być
10. zaklasyfikowany jako bardzo dobry pracownik, który nie powinien
zostać
11. zastąpiony przez kogoś innego. Rekomenduję, żeby Jan K. został
12. awansowany. Jestem pewien, że czas poświęcony tej decyzji nie
okaże się
13. stracony, co na pewno zaowocuje dla dobra firmy w najbliższym
czasie.

Załącznik:
Ten idiota stał nade mną cały czas jak pisałem tą rekomendację.
Uprzejmie proszę o ponowne przeczytanie tylko nieparzystych linijek
rekomendacji.

--

glos