PracaGrupypl.praca.dyskusje › opinia o firmie Simple

  • 1. Data: 2004-02-27 17:28:20
    Temat: opinia o firmie Simple
    Od: "bm" <g...@g...pl>

    Witam,

    dostałam propozycję pracy na stanowisku wdrożeniowca w firmie Simple w
    O/Warszawa,
    zanim się ostatecznie zdecyduję chciałabym poznać waszą opinie na temat tej
    firmy,
    jaka jest atmosfera pracy, czy jest duża rotacja, czy firma uczciwie
    traktuje swoich pracowników,
    jakie są średnie zarobki na tym stanowisku?

    jeśli ktoś ma doświadczenia albo słyszał od znajomych coś o tej firmie to
    prosiłabym o podzielenie się ze mną tymi informacjami,

    z góry dziękuję

    pozdrawiam
    Basia

  • 2. Data: 2004-02-28 10:19:34
    Temat: Re: opinia o firmie Simple
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 27 Feb 2004 18:28:20 +0100, "bm" <g...@g...pl> wrote:

    >jaka jest atmosfera pracy, czy jest duża rotacja, czy firma uczciwie
    >traktuje swoich pracowników,
    >jakie są średnie zarobki na tym stanowisku?
    Po tym co widze, jak (nie)pracuja pracownicy przy wdrozeniu,
    przypuszczam ze motywacje maja bardzo slaba. Szczegolow nie znam :)

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 3. Data: 2004-03-01 13:00:31
    Od: "babla" <n...@s...pl>

    Kiedyś przeszedłem tam rekrutację na stanowisko programisty, ale ostatecznie
    dostałem lepszą pracę "u siebie". Zrezygnowałem, bo mierził mnie wyjazd do
    Warszawy. Po rozmowie z panią Stiasną (HR'owiec) i z
    dyrektorem-współwłaścicielem powiedziałbym, że atmosfera pracy jest super.
    Co do zarobków wdrożeniowca, to niczego nie powiem.

    -----------
    Andrzej Wąsik

  • 4. Data: 2004-03-01 19:27:16
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 1 Mar 2004 14:00:31 +0100, "babla" <n...@s...pl> wrote:

    >Zrezygnowałem, bo mierził mnie wyjazd do
    >Warszawy. Po rozmowie z panią Stiasną (HR'owiec) i z
    >dyrektorem-współwłaścicielem powiedziałbym, że atmosfera pracy jest super.
    W jakim sensie super jesli mozna spytac?

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl