PracaGrupypl.praca.dyskusje › Obliczenie wynagrodzenia z urlop

  • 1. Data: 2006-08-01 18:39:57
    Temat: Obliczenie wynagrodzenia z urlop
    Od: "rafal" <n...@p...fm>

    Witam. Do obliczenia wysokości wynagrodzenia za urlop bierze średnie
    wynagrodzenie z 3 (lub 12) miesięcy - przepisy KP.
    Czy jeśli w ciągu tych 3 miesięcy miałem już kilka dni urlopu, to czy
    wnagrodzenie za te dni wlicza się róznież do tej średniej:

    Ex.

    Zarobiłem

    kwiecień 1000 (700 + 300 za 6 dni urlopu)
    maj 1100
    czerwiec 1100

    Urlop biorę w lipcu
    Czy do średniej mam liczyć 1000+1100+1100 czy 700 + 1100+1100

    Proszę o link do podstawy prawnej w miare możliwości ;D

  • 2. Data: 2006-08-01 18:42:02
    Temat: Re: Obliczenie wynagrodzenia z urlop
    Od: "Nikiel ;)" <n...@p...fm>

    rafal napaskudził na ekranie:
> [...]
    > Czy jeśli w ciągu tych 3 miesięcy miałem już kilka dni urlopu, to czy
    > wnagrodzenie za te dni wlicza się róznież do tej średniej:

    Proste. Dzielisz to przez ilość godzin przepracowanych i masz dokładną
    średnią ;)

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)