PracaGrupypl.praca.dyskusje › okres wypowiedzenia

  • 1. Data: 2006-02-26 17:50:33
    Temat: okres wypowiedzenia
    Od: "Łukasz" <l...@p...onet.pl>

    Witam!
    mam pytanie dot. okresu wypowiedzenia, pracuje w firmie ponad 3 lata i z tego
    co sie orientuje okres wypowiedzenia trwa w tym wypadku 3 miesiace. Co mozna
    zrobic aby skrocic ten okres ? maksymalnie.
    Zakladając ze pracodowca nie zgodzi sie na wczesniejsze odejscie.

  • 2. Data: 2006-02-26 18:56:23
    Temat: Re: okres wypowiedzenia
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Łukasz zapodał(-a):
> [...]
    > miesiace. Co mozna zrobic aby skrocic ten okres ? maksymalnie.
    > Zakladając ze pracodowca nie zgodzi sie na wczesniejsze odejscie.

    "Za porozumieniem stron" - poproś ładnie, może Ci się uda (jak nie masz
    zadarte z pracodawcą...)

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,

  • 3. Data: 2006-02-26 20:16:35
    Od: "strach" <s...@g...pl>

    "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> wrote in message
    > Łukasz zapodał(-a):
    >
    > "Za porozumieniem stron" - poproś ładnie, może Ci się uda (jak nie masz
    > zadarte z pracodawcą...)

    W sumie napisał, że pracodawca się na to nie zgodzi... Najwyżej można
    spróbować przehandlować zgodę na porozumienie stron za coś, co dla
    pracodawcy ma wartość (np. że przez jakiś czas będziesz wpadać i sprawdzać,
    jak sobie radzi nowa osoba na tym stanowisku) - ale małe szanse, żeby się
    udało, w końcu lepszy wróbel w garści...

    Można też rozwiązać umowę ze skutkiem natychmiastowym, na podstawie rażącego
    naruszenia praw pracownika przez pracodawcę - np. jeśli pracodawca nie
    wypłacał pensji w terminie...

    Pozdrawiam
    strach