PracaGrupypl.praca.dyskusje › [offtopic] Prosba

  • 1. Data: 2002-03-07 09:31:30
    Temat: [offtopic] Prosba
    Od: "Tomasz Stasko" <a...@k...pl>

    Witam

    Na wstepie chcialem przywitac wszystkich grupowiczow i pozdrowic :)
    Pisze z jednego waznego powodu. Chcialbym bowiem prosic uczestnikow tej
    grupy o mala pomoc, a mianowicie o wybranie sie pod adres:
    www.kki.pl/tomasz.stasko/ i wypelnienie znajdujacej sie tam ankiety,
    ktorej wyniki beda podstawa do napisania pracy magisterskiej... Na pewno
    wypelnienie jej nie zajmie wiecej niz 50 sekund :)

    Z gory dziekuje wszystkim... i przerpraszam jesli ten post w jakikolwiek
    sposob naruszyl netykiete

    Tomasz Stasko

    PS. Zdaje sobie sprawe ze ankieta nie jest w pelni anonimowa... ale prosze o
    pomoc :)

  • 2. Data: 2002-03-07 11:18:50
    Temat: Re: [offtopic] Prosba
    Od: Pawel Hadam <P...@c...pl>

    > PS. Zdaje sobie sprawe ze ankieta nie jest w pelni anonimowa... ale prosze o
    > pomoc :)

    No i tu jest pies pogrzebany, ze tak powiem. Juz ja wypelnilem i mialem
    wyslac.
    Ale jak zobaczylem, ze to idzie przez e-mail to znaczy w moim przypadku
    JEST CALKOWICIE JAWNA Z IMIENIEM, NAZWISKIEM I FIRMA włacznie, to
    zrezygnowalem. Niestety. Sorry. Gdyby bylo przez jakies CGI to bym
    wypelnil.

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 3. Data: 2002-03-07 11:22:22
    Od: "Slavo" <s...@g...net>

    "Pawel Hadam" <P...@c...pl> wrote in message

> [...]
    > JEST CALKOWICIE JAWNA Z IMIENIEM, NAZWISKIEM I FIRMA włacznie, to
    > zrezygnowalem. Niestety. Sorry. Gdyby bylo przez jakies CGI to bym

    to dokładnie postąpiłes tak jak i ja, gdybie nie przez maila to czemu nie ,
    a tak... :-/

    --
    pozdrówka, Slavo

  • 4. Data: 2002-03-07 16:54:34
    Temat: Odp: [offtopic] Prosba
    Od: "aga" <a...@i...pl>

    Identyczna sytuacja - zrezygnowałam na koncu.
    Aga
    Użytkownik Slavo <s...@g...net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a67ii0$rvo$...@n...onet.pl...

  • 5. Data: 2002-03-08 11:47:19
    Od: "Bober, Grzegorz" <g...@p...fm>

    Użytkownik aga <a...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a6860s$5ea$...@i...cyf-kr.edu.pl...
    > Identyczna sytuacja - zrezygnowałam na koncu.
    > Aga

    A ja sie rozpedzilem w zwiazku z pozna pora i poslalem
    i co ????
    mam płakać??

    pozdrowienia
    Grzegorz Bober vel Chester

  • 6. Data: 2002-03-09 00:01:47
    Od: "eleutheria" <e...@w...pl>

    ja też postanowiłam nie wysyłać... po cholerę Ci mój @? Popraw ankietę, to
    ludzie Ci wypełnią!

  • 7. Data: 2002-03-16 12:12:01
    Od: Sebastian Musialik <i...@c...pl>

    Wiadomość napisana przez: "Bober, Grzegorz":

    > A ja sie rozpedzilem w zwiazku z pozna pora i poslalem
    > i co ????
    > mam płakać??

    Nie, pod warunkiem, ze nie uzywasz M$ Outlooka :-)