PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca i nauka w Niemczech

  • 1. Data: 2002-03-07 08:31:06
    Temat: Praca i nauka w Niemczech
    Od: "Janusz Kesik" <j...@i...pl>

    Witam,

    Czy ktoś może wie, czy Niemcy stusują podobne rozwiązania jak Angole, tzn.
    że ktoś, kto uczy się angielskiego (niemieckiego oczywiście w przypadku
    Deutschlandu) na zorganizowanym kursie ma prawo do pracy na pół etatu?

    Jakiekolwiek informacje mile widziane.

    Pozdro,

    --
    Janusz Kesik
    Aero Club of Czestochowa, Poland

  • 2. Data: 2002-03-07 08:55:38
    Temat: Re: Praca i nauka w Niemczech
    Od: "wm" <i...@w...com.pl>

    Janusz Kesik <j...@i...pl> wrote in message
> [...]
    > że ktoś, kto uczy się angielskiego (niemieckiego oczywiście w przypadku
    > Deutschlandu) na zorganizowanym kursie ma prawo do pracy na pół etatu?

    Cytat z informacji wizowej:

    "W czasie trwania kursu jezykowego generalnie nie wolno podejmowac zadnej
    pracy."

    Mozna pracowac bedac studentem i to tylko w czasie ferri/wakacji nie dluzej
    niz przez 3 m-ce.
    Termin skladania takich wnioskow uplynal 01.03 :(((

    Pozdrawiam
    R.

  • 3. Data: 2002-03-07 09:25:11
    Od: "Janusz Kesik" <j...@i...pl>

    Dzieki, właśnie o tę informację mi chodziło. Wiedziałem że będąc studentem
    można, sądziłem że jest szansa że i w trakcie kursów coś dałoby się
    skombinować.
    Słowem... Czas na studia w Deutschlandowie. ;)

    JK

  • 4. Data: 2002-03-07 23:50:26
    Od: "Slavo" <s...@g...net>

> [...]
    > skombinować.
    > Słowem... Czas na studia w Deutschlandowie. ;)

    to się może szybciej na jakimś browcu w M spotkamy zamiast w Cz-wie ? ;-)))

    pozdrówka,
    Slavo

    p.s. choć będę teraz na weekend w Cz.