PracaGrupypl.praca.dyskusje › Logo ile to kosztuje ?

  • 1. Data: 2002-03-07 00:09:44
    Temat: Logo ile to kosztuje ?
    Od: "netcik" <w...@g...pl>

    Hej !!
    Ile wezmie profesjonalista za zrobienia loga Firmy a ile osoba dopiero
    zaczynajaca fach ?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-03-07 05:51:03
    Temat: Re: Logo ile to kosztuje ?
    Od: "Noizz" <n...@h...pl>

    Użytkownik "netcik" <w...@g...pl> napisał w wiadomości

    | Ile wezmie profesjonalista za zrobienia loga Firmy a ile osoba dopiero
    | zaczynajaca fach ?

    amator: ile dadza,
    pro: ile sie da.

    Tak na marginesie: zrobienie loga (tudziez identyfikacji wizualnej) wcale
    nie jest taka tania sprawa i _bardzo_ wazny jest tu rozmiar organizacji dla
    ktorej sie to robi :)

    --
    nzz

  • 3. Data: 2002-03-07 10:17:57
    Od: Freeman <c...@e...pl>

    TRANSMISZYN START
    Juzer: netcik [w...@g...pl]
    Mesydż AjDi: <a66b2b$lvq$1@kujawiak.man.lodz.pl>
    Mezydżys body kłuełtejszyns:

    >Ile wezmie profesjonalista za zrobienia loga Firmy a ile osoba dopiero
    >zaczynajaca fach ?

    Za identyfikację podstawowową dla dużej firmy mogę wziąć nawet 10 000,
    ale wchodzą tu takie rzeczy jak stworzenie czcionki, formatów
    wizytówek, papierów firmowych, kolorów, logo itd itd... Natomiast samo
    logo (3 propozycje) to około 2 000 złotych. Jeśli jest to firma typu
    "kowalski na rogu" to około 500 złotych za logo. Identyfikacji jeszce
    dla małych firm nie robiłem, a i dla dużych very rzadko się zdarza.
    _______________________________
    Pozdrawiam serdecznie, Freeman.
    GG1488763 v.4.8.9.b3 / NNR 2.5 PL

  • 4. Data: 2002-03-07 11:11:43
    Od: "Szymon" <szy@NO_SPAM.szy.prv.pl>

    Użytkownik "Freeman" <c...@e...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > "kowalski na rogu" to około 500 złotych za logo. Identyfikacji jeszce
    > dla małych firm nie robiłem, a i dla dużych very rzadko się zdarza.

    Duża firma - najlepiej sprywatyzowana poprzez sprzedaż
    kapitałowi zagranicznemu - logo, czy prawo używania loga
    kupuje od właściciela, bądź innej powiązanej kapitałowo
    firmy - zagranicznej oczywiście... i takie prawo, bądź logo
    może kosztować od 500.000 EUR do 5.000.00 EUR* ;-)
    Ot - prosty sposób transferu kasy za granicę...

    *) - kwota zależna od wielkości firmy ;-)
    --
    Pozdrawiam ......................... Szymon

  • 5. Data: 2002-03-28 07:43:22
    Od: othellot <o...@o...wp.pl>

    Freeman,
    z gory przepraszam za uszczypliwosc i dziekuje za odpowiedz:), ale
    jak na speca od CI dosc ciekawie sie kojarzy nazwa Twojej firmy z domena,
    w ktorej masz maila...
    nie kupilbys jakchs konsultacji od mnie?
    ot