PracaGrupypl.praca.dyskusje › [off topic] U W A G A - tu werbują scjentologowie

  • 1. Data: 2003-03-28 12:17:52
    Temat: [off topic] U W A G A - tu werbują scjentologowie
    Od: "Miroslaw Zawislan" <p...@t...pl>

    Pochwalony Jezus Chrystus

    Nazywam się Mirek Zawiślan, z wyznania jestem katolikiem. Oceniając to
    czego doświadczyłem na tej grupie wysyłam post ostrzegający skierowany
    zwłaszcza do nowych osób na grupie lub tych którzy znaleźli się tu
    przypadkowo. Szkodliwość wysyłania postu off topic jest nieporównywalnie
    mała w porównaniu do szkód jakich dokonuje sekta, manipulując ludźmi dla
    swoich celów.

    Kończąc studia na Politechnice Wrocławskiej, kierunek informatyka,
    subskrybowałem grupy dyskusyjne, m.in. również tą. W ciągu ostatnich 2,5
    roku byłem poddany manipulacji przez informatyka, który nazywał siebie moim
    przyjacielem. Początkowo przyjmowałem to jako coś nieszkodliwego,
    niezauważałem że usprawiedliwiają zło, które wplątują w zabawne scenariusze.
    Z czasem jednak okazało się, że osoby wiedzieli o mnie dużo rzeczy
    prywatnych i trudnym dla mnie momencie życiowym zastraszali mnie, grozili,
    insynuowali choroby psychiczne, wpajali poczucie winy i bycie złym. Działo
    się przez tworzenie wielu fałszywych kont internetowych, kreowanie
    nieistniejących postaci internetowych, aby stworzyć wrażenie, że jeśli każdy
    tak robi to, to widocznie miałem mieć powody, aby poczuć się nie fair. W tym
    czasie wielokrotnie włamywano się do mojego komputera, notorycznie śledzono
    mnie w Internecie, kontrolowano prywatne aspekty mojego życia. Manipulowano
    moimi decyzjami, emocjami i próbowano zmieniać moje wartości, np. poprzez
    książkę "Obudź w sobie olbrzyma" scjentologa Anthony Robinnsa. Wypytywano
    się o zarobki w mojej rodzinie, używano imion i atrybutów bliskich, aby
    wywrzeć na mnie pożądany przez sektę wpływ. Celem ostatecznym tego
    zorganizowanego działania miało być zdeprawowanie mnie moralnie i przymusowa
    praca na rzecz sekty.

    Upraszam czytających tę grupę bezrobotnych, samotnych, szukających
    swojej drogi w życiu o ostrożność. Informacje jak się obronić przed ta sektą
    można znalezc w Dominikańskim Centrum Informacji o Nowych Ruchach
    Religijnych i Sektach http://sekty.sluzew.dominikanie.pl/index.html, e-mail:
    s...@s...dominikanie.pl, a także w serwisie www.opoka.org.pl.

  • 2. Data: 2003-03-28 14:23:41
    Temat: Re: [off topic] U W A G A - tu werbują scjentologowie
    Od: "Piotr Wrzosiński" <p...@m...uw.edu.pl>

    Myślę, że powinieneś jak najszybciej udać sie do psychologa - terapeuty z
    listy PTP. I ograniczyc kontakty z o.o. dominikanami, ktore wyraznie ci nie
    sluza.
    Pozdrawiam,
    Piotrek

  • 3. Data: 2003-03-28 19:02:03
    Od: "Boa" <b...@b...wroc.pl>

    > Myślę, że powinieneś jak najszybciej udać sie do psychologa - terapeuty z
    > listy PTP. I ograniczyc kontakty z o.o. dominikanami, ktore wyraznie ci
    nie
    > sluza.

    O ile pierwsze zdanie rozumiem i podzielam, o tyle drugiego w ogóle nie
    trybię. Co tu mają Dominikanie? Ich Dominikańske Centrum Informacji o Nowych
    Ruchach
    Religijnych i Sektach to naprawdę świetnie i rzetelnie prowadzona sprawa.

    Pozdrr.,
    Boa.

  • 4. Data: 2003-03-29 01:48:06
    Od: "dromader" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > przypadkowo. Szkodliwość wysyłania postu off topic jest nieporównywalnie
    > mała w porównaniu do szkód jakich dokonuje sekta, manipulując ludźmi dla

    [ciach]
    po pierwsze primo pierwszy raz sie tu widze.
    po drugie (bodajze secundo sie to zwie) widzialem tego maial juz kilka razy
    na innych grupach .
    po trzecie (bez lingwistyki juz) jest to calkowity spam wiec www.ntg.prv.pl
    lub wrecz http://www.bocznica.prv.pl/ntg/ntg.htm .

    --