PracaGrupypl.praca.dyskusje › odzyskanie wynagrodzenia

  • 1. Data: 2003-10-13 13:14:54
    Temat: odzyskanie wynagrodzenia
    Od: "taki_x" <t...@i...pl>

    Witam
    Moja sprawa jest pewnie podobna do wielu innych mianowicie
    firma nie wypłaciła mi wynagrodzenia, zwinęła się i znikła dałem sprawę do
    sądu pracy otrzymałem wyrok kożystny dla mnie i tu moje pytanie co dalej, co
    mogę z tym wyrokiem zrobić ( o jednej czynności wiem pierwsza się nasuneła
    na myśl) ale może znacie jakieś sposób na odzyskanie chociaż części
    pieniędzy, czy istnieje jakiś fundusz, który by gwarantował zwrot takich
    pieniędzy?
    Dzieki za info
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-10-13 15:27:13
    Temat: Re: odzyskanie wynagrodzenia
    Od: "Liwiusz" <l...@p...onet.pl>

    > Witam
    > Moja sprawa jest pewnie podobna do wielu innych mianowicie
    > firma nie wypłaciła mi wynagrodzenia, zwinęła się i znikła dałem sprawę do

    Czy firmą tą była:

    - osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą,
    - spółka cywilna,
    - spółka prawa handlowego (z o.o., S.A., partnerska, jawna...)
    - coś innego
    ?

    I to znaczy, że zniknęła?
    Zbankrutowała?