PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dochody rencisty

  • 1. Data: 2003-10-13 13:02:58
    Temat: Re: Dochody rencisty
    Od: Kamil Burzynski <n...@n...com>

    On Mon, 13 Oct 2003 14:56:28 +0100, ... wrote:
    > Ile moze osiagnac miesiecznego dochodu z tytulu umowy o dzielo rencista aby
    > nie utracic swiadczen?

    O ile mi wiadomo to zalezy od renty otrzymywanej przez renciste.
    Swego czasu mialem rente rodzinna po matce (ktora miala rente 2giej
    grupy) to moglem zarabiac do 60% sredniej krajowej na dany miesiac.
    Nadwyzka powyzej 60% byla odejmowana od renty, a powyzej 120% renta
    byla wstrzymywana w ogole.

    Inaczej chyba jest z renta 3ciej i 1ej grupy, nie znam jednak
    szczegolow.

    --
    Best regards from
    Kamil Burzynski

  • 2. Data: 2003-10-13 13:43:30
    Od: "O." <c...@p...nosowa.pl>

    Uzytkownik "..." <> napisal w wiadomosci

    > Zus - odpada - wertowalem - chyba ze zle...

    Dokladne info na ten temat znajdziesz na stronach zus-u:
    http://www.zus.pl/swiadcze/emer011.htm
    akapit mówiacy o wysokosci przychodu powodujacej zmiejszenie lub zawieszenie
    swiadczenia, oraz
    mówiacy o kwocie maksymalnego zmniejszenia i dopuszczalne kwoty limitów.
    Powodzenia,
    --
    Offieczka

  • 3. Data: 2003-10-13 13:56:28
    Temat: Dochody rencisty

  • 4. Data: 2003-10-13 14:14:20

    > Inaczej chyba jest z renta 3ciej i 1ej grupy, nie znam jednak
    > szczegolow.

    A gdzie moge szukac jakichkolwiek szczegolow - ladnie podanych - czytajac
    ustawy prawne mozg mi sie lasuje I nic nie kumam z tego co czytam... :)

    Zus - odpada - wertowalem - chyba ze zle...