PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ubezpieczenia

  • 1. Data: 2003-10-13 13:01:45
    Temat: Ubezpieczenia
    Od: "Danon" <d...@t...pl>

    Mam propozycje pracy w dwóch firmach ubezpieczeniowych:
    Amplico AIG Life oraz Generali
    Z jednej strony tylko życiówka a z drugiej full serwis.
    Proszę o obiektywną poradę i podpowiedź co wybrać.
    Bez stronniczości.
    Danon

  • 2. Data: 2003-10-13 14:03:00
    Temat: Re: Ubezpieczenia
    Od: "Lesio5" <I...@w...peel>

    Użytkownik "Danon" <d...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Mam propozycje pracy w dwóch firmach ubezpieczeniowych:
    > Amplico AIG Life oraz Generali
    > Z jednej strony tylko życiówka a z drugiej full serwis.

    A co rozumiesz pod pojeciem 'full serwis' ?

    --
    Leszek Grelak vel Lesio5
    Najlepsze kredyty w banku Milerrium - na ziobro procent

  • 3. Data: 2003-10-13 15:01:20
    Od: "Kasper" <f...@o...pl>

> [...]
    > Amplico AIG Life oraz Generali
    > Z jednej strony tylko życiówka a z drugiej full serwis.
    > Proszę o obiektywną poradę i podpowiedź co wybrać.

    A co tam miałbyś niby robić?

  • 4. Data: 2003-10-13 15:12:59
    Od: Zbyszek Tuźnik <z...@b...pl>

    Użytkownik Kasper napisał, Dnia 03-10-13 17:01:

    > A co tam miałbyś niby robić?

    Obstawiam, że pracować jako agent ub.
    IMO lepiej jest mieć szerszą ofertę, więc zarówno życie jak i majątek.
    Zawsze coś będziesz mógł klientowi sprzedać, jak nie polisę na życie, to
    na mieszkanie. Tym bardziej, że życie sprzedaje się ciężko, a samochód,
    np. to każdy ubezpieczyć musi, myślę o OC.

    --
    Zbyszek Tuźnik
    zb_tuznik poczta onet pl

  • 5. Data: 2003-10-13 20:49:57
    Od: "Lesio5" <I...@w...peel>

    Użytkownik "Zbyszek Tuźnik" <z...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Obstawiam, że pracować jako agent ub.
    > IMO lepiej jest mieć szerszą ofertę, więc zarówno życie jak i majątek.

    Nie mozna byc agentem i jednoczesnie sprzedawac zyciówke i majatek.

  • 6. Data: 2003-10-14 07:28:49
    Od: "Danon" <d...@t...pl>

    Pod pojęciem full serwis rozumiem ubezp. majątkowe komunikacyjne i na życie
    Każda firma ma inny pakiet.
    To prawda że "życie" najtrudniej sie sprzedaje,
    ale przy innych ubezp trzeba sie b. dużo nachodzić za małą prowizję.
    Każdy agent ubezpieczeniowy pracuje dla jakiejś firmy a ma tylko prowizję
    ze sprzedanych polis.
    Pozdrawiam Danon

  • 7. Data: 2003-10-14 08:01:06
    Od: "Lesio5" <I...@w...peel>

    > Pod pojęciem full serwis rozumiem ubezp. majątkowe komunikacyjne i na
    życie
    > Każda firma ma inny pakiet.

    Nie istnieje firma ubezpieczeniowa która jednoczesnie sprzedaje zyciówke i
    majatkowe. To wynika wprost z ustawy o ubezpieczeniach.

  • 8. Data: 2003-10-14 09:57:35
    Od: Zbyszek Tuźnik <z...@b...pl>

    Użytkownik Lesio5 napisał, Dnia 03-10-13 22:49:

    > Nie mozna byc agentem i jednoczesnie sprzedawac zyciówke i majatek.

    ???
    ZTCW Ustawa o działalności ubezpieczeniowej z 28 lipca 1990 r. Dz.U. 190
    Nr 59 poz.344 (z późniejszymi zmianami) nie reguluje tej kwesti, skąd
    więc to ograniczenie?

    pozdrawiam

    --
    Zbyszek Tuźnik
    zb_tuznik poczta onet pl

  • 9. Data: 2003-10-14 11:07:28
    Od: "Judas Priest" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Lesio5" <I...@w...peel> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Zbyszek Tuźnik" <z...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Nie mozna byc agentem i jednoczesnie sprzedawac zyciówke i majatek.

    Haaaaaaaa - a gdzieś Ty to wyczytał???

  • 10. Data: 2003-10-15 13:20:30
    Od: Zbyszek Tuźnik <z...@b...pl>

    Użytkownik Lesio5 napisał, Dnia 03-10-14 10:01:

    > Nie istnieje firma ubezpieczeniowa która jednoczesnie sprzedaje zyciówke i
    > majatkowe. To wynika wprost z ustawy o ubezpieczeniach.

    Owszem, ale bynajmniej nie rodzi to konsekwencji w postaci zakazu
    podpisania umowy agencyjnej jednocześnie z np. Generalli TU na Życie SA
    i Generalli TU SA.
    Prawda?

    --
    Zbyszek Tuźnik