PracaGrupypl.praca.dyskusje › techniki integracyjne, systemy MIDDLEWARE

  • 1. Data: 2003-10-13 12:41:58
    Temat: Re: techniki integracyjne, systemy MIDDLEWARE
    Od: " leszek" <s...@g...WYTNIJ.pl>

    Szymon Kunysz <S...@i...pl> napisał(a):

    > Czy moze mi ktos powiedziec po polsku co to sa :
    > - techniki integracyjne;

    Integracja - to połącznie w jakiś sposób dwóch (lub więcej) różnych systemów
    informatycznych. Może to być on-line, off-line, mniej czy bardziej
    zaawansowane, temat-rzeka.

    http://middleware.internet2.edu/

  • 2. Data: 2003-10-13 14:17:00
    Temat: techniki integracyjne, systemy MIDDLEWARE
    Od: "Szymon Kunysz" <S...@i...pl>

    Czesc.
    W ofercie pracy pewnej firmy informatycznej, znalazlem takie zdanie:

    Wymagania
    - praktyczna znajomość technik integracyjnych w oparciu o systemy
    MIDDLEWARE;

    Czy moze mi ktos powiedziec po polsku co to sa :
    - techniki integracyjne;
    - systemy MIDDLEWARE;

    pozdrawiam
    Szymon Kunysz