PracaGrupypl.praca.dyskusje › odwołanie z urlopu

  • 1. Data: 2009-06-29 17:55:53
    Temat: odwołanie z urlopu
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    Rozpoczyna się czas urlopowy, więc artykuł na czasie.
    http://praca.wp.pl/kat,18453,title,Pracowniku-nie-da
    j-sie-wezwac-z-urlopu,wid,11264130,wiadomosc.html?ti
    caid=184bb

    Powierzchowny mocno jest i argumentacja miałka, ale samo sedno jasne.
    Poza tym potwierdza to, o czym wielokrotnie sam pisałem, więc jest dobry...
    :)))

    --
    Jotte

  • 2. Data: 2009-06-29 20:39:30
    Temat: Re: odwołanie z urlopu
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    Jotte wrote:
    > Rozpoczyna się czas urlopowy, więc artykuł na czasie.
    > http://praca.wp.pl/kat,18453,title,Pracowniku-nie-da
    j-sie-wezwac-z-urlopu,wid,11264130,wiadomosc.html?ti
    caid=184bb

    jaki przepis wymusza uzywanie telefonu sluzbowego podczas urlopu ?

  • 3. Data: 2009-06-29 20:47:49
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:h2b9c6$5fr$1@nemesis.news.neostrada.pl MarcinF
    <m...@i...pl> pisze:

    > jaki przepis wymusza uzywanie telefonu sluzbowego podczas urlopu ?
    Żaden. Poza godzinami pracy też żaden.
    Zaznaczam, że mówimy o stosunku pracy czyli na podstawie KP i aktów
    okolicznych prawa pracy.

    --
    Jotte