PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile zarabia starszy konsultant w Accenture?

  • 1. Data: 2006-09-22 18:31:49
    Temat: Ile zarabia starszy konsultant w Accenture?
    Od: "m" <m...@p...onet.pl>

    Tak z ciekawości, jako starszy konsultant w Accenture ile się zarabia na tym
    szczeblu?

  • 2. Data: 2006-09-22 19:37:42
    Temat: Re: Ile zarabia starszy konsultant w Accenture?
    Od: mgl <a...@f...email.com>

    m wrote:

    > Tak z ciekawości, jako starszy konsultant w Accenture ile się zarabia na tym
    > szczeblu?

    fajny samochód rocznie

    --
    pozdrawiam,
    Michał

  • 3. Data: 2006-09-22 21:36:21
    Od: "crk" <j...@p...fm>

    mam trochę znajomych którzy tam pracują. Niestety nikt z nich nie jest
    starszym konsultantem. Jednak sądząc po ich zarobkach, to starszy konsultant
    zarabia min 8tys brutto - ale to takie albosulte minimum :)

  • 4. Data: 2006-09-23 13:19:08
    Od: mgl <a...@f...email.com>

    crk wrote:
    > starszym konsultantem. Jednak sądząc po ich zarobkach, to starszy
    > konsultant zarabia min 8tys brutto - ale to takie albosulte minimum :)

    ... zarabia bez dwóch zdań więcej

    --
    pozdrawiam,
    Michał

  • 5. Data: 2006-09-25 06:01:13
    Od: "Marcin Stefaniak" <m...@g...pl>

    m <m...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Tak z ciekawości, jako starszy konsultant w Accenture ile się zarabia na tym
    > szczeblu?

    Czytałem właśnie w BusinessWeek artykuł z rankingiem firm w których warto
    podjąć pierwszą pracę, i był tam też podane średnie zarobki dla początkującego
    pracownika, w Accenture 50-55k$ rocznie. Z tym, że to chodziło o usa. O
    polskim Accenture nie mam najlepszego zdania, ale to tylko wiem z opowieści
    tych młodszych konsultantów.

    Marcin Stefaniak

  • 6. Data: 2006-09-29 12:24:04
    Od: "Karol" <a...@g...pl>

    Niedługo mam testy w accenture do dzialu technicznego

    Czy moglby ktos podpowiedziec jak to wyglada?

    Czy trzeba zakladac garnitur, czy mozna przyjsc w casual'u?

    Z gory dziekuje za odpowiedzi

  • 7. Data: 2006-09-29 16:55:33
    Od: "jacek01g" <j...@i...pl>

    > Niedługo mam testy w accenture do dzialu technicznego
    >
    > Czy moglby ktos podpowiedziec jak to wyglada?
    >
    > Czy trzeba zakladac garnitur, czy mozna przyjsc w casual'u?
    >
    > Z gory dziekuje za odpowiedzi

    Jak na tak ważną rozmowę to tylko garniturek, żadnych dżinsów albo koszulek
    polo.

    jacek
    wawa