PracaGrupypl.praca.dyskusje › czy podziękować szefowi - zakończenie pracy

  • 1. Data: 2006-09-22 19:50:55
    Temat: czy podziękować szefowi - zakończenie pracy
    Od: "janek.kot" <j...@g...pl>

    Witam,

    Wypowiedziałem umowę o pracę i ciekaw jestem Waszej opinii na temat
    podziękowania szefowi za zatrudnienie itd. (zwalniam się nie z powodu
    szefa). Jakie zwyczaje w kwestii zakończenia pracy są praktykowane u Was
    (praca w biurze).

    Janek

  • 2. Data: 2006-09-22 20:12:44
    Temat: Re: czy podziękować szefowi - zakończenie pracy
    Od: "Aliszia" <aliszia*@op*.pl>

> [...]
    > podziękowania szefowi za zatrudnienie itd. (zwalniam się nie z powodu
    > szefa). Jakie zwyczaje w kwestii zakończenia pracy są praktykowane u Was

    Moim zdaniem jeśli sa inne powody a z pracy jestes zadowolony to jak
    najbardziej powinienes podziekowac. Nie nalezy palic za soba mostow i to
    dotyczy zarowno pracownika jak i pracodawcy

  • 3. Data: 2006-09-22 20:26:58
    Od: "Tomek" <d...@n...pl>

    Użytkownik "janek.kot" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > podziękowania szefowi za zatrudnienie itd. (zwalniam się nie z powodu
    > szefa). Jakie zwyczaje w kwestii zakończenia pracy są praktykowane u Was

    Hehe, wspominam kilku mlodych chlopakow zatrudnionych do dzialu kreatywnego.
    Mieli wymyslac rozne fajne rzeczy. Szef zwolnil ich gdy mu sie znudzili tzn.
    nie synchronizowali swoich pomyslow z wizja prezesa. Niedlugo potem
    przyslali mu paczke, z guwienkiem w woreczku :-D

  • 4. Data: 2006-09-23 10:37:30
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    > Jakie zwyczaje w kwestii zakończenia pracy są praktykowane u Was (praca w
    biurze).

    Skoro porządny człowiek, to czemu nie? Tylko dlatego, że ogólna opinia o
    szefach jest zła? U nas się to zdarza, a raz nawet chłopak po tułaniu się w
    kilku innych firmach wrócił na swoje stanowisko.

    --
    Lukasz
    N 50 05' 04"