PracaGrupypl.praca.dyskusjeodejście z firmy › Re: odejście z firmy
    From: "the_foe" <t...@W...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: odejście z firmy
    Date: Mon, 30 Jan 2006 16:58:14 +0100

    Użytkownik "Mis" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:drkvv3$mqi$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Mam pytanie?, pracuję w firmie informatycznej, ale z pewnych względów chcę
    > odejść. Jestem na kontrakcie, tzn. mam swoją firmę i wystawiam co miesiąc
    > faktury. Sytuacja jest taka że teoretycznie nie mam podpisanego żednego
    > kontraktu, ale kiedyś wydrukowałem takowy, podpisałem go i zaniosłem
    > szefowi. Ten go nie podpisał i nie zwrócił mi kopii. CZy w taki wypadku
    > mogę
    > zamknąć komputer i nic nikomu nie mówić wyjść z firmy ??

    no jezeli dales mu kontrakt ktory podpisales.... to rece opadaja....
    Kontrakty czy umowy podpisuje sie tylko jednoczesnie, jesli chciales mu dac
    poczytac to do domu to dac mu trzeba bylo niepodpisany przez Ciebie
    egzemplarz. Tak to ma Cie w reku, kiedy ty bys chcial egezkwowac kontrakt to
    powie ze niczego nie podpisywal, zas kiedy ty zawalisz zasady tego kontraktu
    (np odchodzac w sina dal) to sie na nim podpisze i zacznie egzekowowac od
    ciebie np, odszkodaowanie.