PracaGrupypl.praca.dyskusjeochrona danych osobowych › ochrona danych osobowych
    From: "ferrytek" <f...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: ochrona danych osobowych
    Date: Tue, 11 Mar 2003 19:14:49 +0100

    Sz.P.
    Nie budzi naszego zaufania Pana warunek, że otrzymamy dane podstawowe, o
    jakie prosiliśmy, dopiero przy osobistym spotkaniu. Widocznie nie zależy
    Panu na współpracy. Jest nam przykro, ale uznajemy taką postawę za
    niepoważną.

    Dostalem taka odpowiedz na :

    Dziekuje Państwu za przesłanie uwag.

    Bardzo chetnie udostępnie Państwu moje dokładne dane osobowe przy spodkaniu
    osobistym. Aktualnie nie pracuje, jestem dyspozycyjny od poniedziałku do
    niedzieli. Moje wynagrodzenie zależy od wyników mojej pracy.

    Nie wiem czy poważne jest wymaganie przesyłania danych internetem:
    imie i nazwisko data urodzenie miejsce zamieszkania
    no chyba że ktoś chce je wykorzystać w innym celu :) !!!

    Ciekawe co wy o tym sądzicie, prosze o opinie.