PracaGrupypl.praca.dyskusjeochrona danych osobowych › Re: ochrona danych osobowych
  • Data: 2003-03-12 09:29:44
    Temat: Re: ochrona danych osobowych
    Od: Mackosa <mackosa@wp._NOSPAM_pl> szukaj wiadomości tego autora

    ferrytek wrote:

    > Sz.P.
    > Nie budzi naszego zaufania Pana warunek, że otrzymamy dane podstawowe, o
    > jakie prosiliśmy, dopiero przy osobistym spotkaniu. Widocznie nie zależy
    > Panu na współpracy. Jest nam przykro, ale uznajemy taką postawę za
    > niepoważną.
    >
    > Dostalem taka odpowiedz na :
    >
    > Dziekuje Państwu za przesłanie uwag.
    >
    > Bardzo chetnie udostępnie Państwu moje dokładne dane osobowe przy spodkaniu
    > osobistym. Aktualnie nie pracuje, jestem dyspozycyjny od poniedziałku do
    > niedzieli. Moje wynagrodzenie zależy od wyników mojej pracy.

> [...]

    Moze jakies szczegoly tego co im wyslales i o jakie uwagi z ich strony
    chodzi ?

    Chociaz co by nie bylo, nie byle bydle nie mysli sobie, ze mozna Twoimi
    danymi osobowymi szargac.
    Jesli zalezy Ci na nieudostepnianiu takich danych to chociaz daj to o co
    poprosilby normalny pracodawca: wyksztalcenie, doswiadczenie,
    zainteresowania.

    List w tym watku zwiazany z certyfikatem popieram, aczkolwiek czy oni
    wiedzieliby co z tym nalezy zrobic ? :)

    POzdro !