PracaGrupypl.praca.dyskusje › o tzw. bzdetach

  • 11. Data: 2002-12-09 17:13:45
    Temat: Re: o tzw. bzdetach
    Od: k...@w...pl

    > Domniemywam, że chodzi tutaj głównie o strony z pornosami. Jest faktem, że
    > trudno chodzić po internecie, żeby co chwila nie wdepnąć w tego typu g... Czy
    > nie będziesz miał wyrzutów sumienia, że rozpowszechniasz pornografię.

    cze
    Wcale nie chodzi o takie strony to są zwykłe reklamy i w nich nie ma nic z tych
    rzeczy. Tu jest wszystko normalnie i legalnie. Nie ma tu nic wbrew sumieniu.

  • 12. Data: 2002-12-10 17:27:42
    Od: BAH <b...@p...onet.pl>

    Dnia 9 Dec 2002 15:17:56 +0100, k...@w...pl napisał(a):

    >cze
    >Te firmy tak już mają. Np. jeżeli osoba którą poleciłeś zarobi 1$ to ty
    >dostajesz 20% tego czyli 0,20$, a ta osoba dalej ma tego 1$ nic nie traci.
    >Może to ci się wydaje dziwne (mi nie), ale tak jest.

    ZUS-prawda

    Zarabiasz $100 ZUS dostaje (od pracodawcy) $40.
    Ty dalej masz swoje $100 ;-)
    Tylko dlaczego potem ludzie piszą, ze nie ma pracy ? ;-)

    Ciebie to zapewne nie dziwi.

    BAH

    --
    Głupota jest darem Bożym.
    Głupotą jest go nadużywać.

  • 13. Data: 2002-12-10 17:27:43
    Od: BAH <b...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 9 Dec 2002 16:08:04 +0000 (UTC), " leszek"

> [...]
    >nie będziesz miał wyrzutów sumienia, że rozpowszechniasz pornografię.

    On będzie "pracodawcą" a rozpowszechniać będą poleceni. ;-(((