PracaGrupypl.praca.dyskusje › o kur... świątecznie (#036)

  • 11. Data: 2013-04-04 14:50:08
    Temat: Re: o kur... świątecznie (#036)
    Od: Lemat <#@lemat.priv.pl>

    identyfikator: 20040501 wrote:

    > ponawiam pytanie:
    > 1. naprawa tego syfu - urządzeń drukujących
    > 2. utrzymanie ruchu
    > 3. praca na taśmie jako elektryk
    > przy czym na 3 raczej małe szanse

    Oświecę Cię trochę.. ale najpierw tytułem wstępu: Ja tam żyję sobie
    spokojnie. Ma swój jakiś mały swiat, jakąś pracę, żonę, dziecko - własne
    kłopoty i własne radości. Mógłbym narzekać, ale mógłbym też nie narzekać. A
    skoro mógłbym nie narzekać to po cholerę mam narzekać?!
    A nawet jakbym chciał sobie posłuchać/pooglądać kogoś narzekającego to
    wystarczy włączyć "Piątek,. The series" na WP. Albo wyjść z kumplami na piwo
    i urządzić sobie narzekalnię.

    I teraz wjeżdzasz na grupę Ty. Rzucasz jedno zdanie/pytanie/narzek/whatever
    dotyczące twojego świata. Nikt tu nie ma pojęcia co się dzieje w twoim
    świecie - a Ty tego nie opisujesz. Z twoich poprzednich postów domniemuję,
    że jesteś sfrustrowany bo masz jakieś problemy z pracodawcą. I winisz za te
    problemy wszystkich (no dobra, około 30% ludzi - z PO) oprócz siebie.

    Dlatego - skoro się dziwisz, że nikt z Tobą nie gada to może byś się mógł
    zastanowić nad formą swojego słowa pisanego. Bo nikt (no dobra, 30%) tu nie
    wie o czym Ty w zasadzie piszesz (oprócz generalnie narzekania na PO).

    Lemat
    Zanim zadasz pytanie: proszę o informację, jaka była przyczyna śmierci
    Twojego ostatniego niewolnika.

  • 12. Data: 2013-04-04 15:10:50
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    ok to narazie się zamknę, chyba, że tusk mnie znów wkurzy...

  • 13. Data: 2013-04-06 14:18:29
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <...@...s>

    jeszcze dobrze nie zacząłem płytwać w g... a tu już tusk opowiada swoje
    wizje na temat totalnego opodatkowania mojej osoby... jest ostro.

  • 14. Data: 2013-04-07 17:24:55
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2013-04-06 14:18:29 +0200, "Ministerstwo Propagandy" <...@...s> said:

    > jeszcze dobrze nie zacząłem płytwać w g...

    Hobby?

    --
    Bydlę

  • 15. Data: 2013-04-07 18:33:36
    Od: "destrojer" <d...@...pl>

    Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > Hobby?

    życiowe osiągnięcie, ale przecież jak się masrane w głowie, to już nawyk

  • 16. Data: 2013-04-12 18:33:36
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    jaki to człowiek jest głupi, ja biedny myślałem, że nie ma nic gorszego niż
    naprawa laserowych drukarek kolorowych... a tu proszę... naprawa laptopów
    (przypomnę, przy pomocy kleju do klejarki i sznurka - czyli tyle ile
    zaoferował tusk z gonkiewicz)...