PracaGrupypl.praca.dyskusje › o kur... świątecznie (#036)

  • 1. Data: 2013-03-30 17:46:53
    Temat: o kur... świątecznie (#036)
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    Wy też tak macie, że otaczają Was ludzie tuska "ostro" sugerując gdzie ma
    się podjąć pracę? to trochę niesprawiedliwe, że ludzie mają normalnie, a ja
    jestem otoczony przez tuska i gronkiewicz...

  • 2. Data: 2013-03-30 18:05:03
    Temat: Re: o kur... świątecznie (#036)
    Od: hiki wiosna pierdle jak zimmmno <h...@a...pl>

    On 30.03.2013 17:46, identyfikator: 20040501 wrote:
    > Wy też tak macie, że otaczają Was ludzie tuska "ostro" sugerując gdzie
    > ma się podjąć pracę? to trochę niesprawiedliwe, że ludzie mają
    > normalnie, a ja jestem otoczony przez tuska i gronkiewicz...

    tylko nie opisuj swich snow o HGW lub Donaldzie ;P

    zen.aspx

  • 3. Data: 2013-03-30 18:21:52
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    właściwie to mam pytanie,
    gdyby do wyboru było: g... numer 1, g... numer 2 i g... numer 3
    to które byście wybrali?

  • 4. Data: 2013-03-30 18:31:38
    Od: hiki wiosna pierdle jak zimmmno <h...@a...pl>

    On 30.03.2013 18:21, identyfikator: 20040501 wrote:
    > właściwie to mam pytanie,
    > gdyby do wyboru było: g... numer 1, g... numer 2 i g... numer 3
    > to które byście wybrali?

    na czarno, wiecej do reki, a emerytura tej samej wysokosci co bedzie,
    zanim dozyjesz 67 (czyli zero)

    zen.aspx

  • 5. Data: 2013-03-30 19:22:52
    Od: ktos <k...@n...pl>

    > właściwie to mam pytanie,
    > gdyby do wyboru było: g... numer 1, g... numer 2 i g... numer 3
    > to które byście wybrali?
    ja bym wybrał psy..., psychologa a może psychiatrę

  • 6. Data: 2013-03-30 20:16:31
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    to tusk mnie nie uleczy? ja myślałem, że on jest od wszystkiego, zwłaszcza
    od "teleinformatyki"...

  • 7. Data: 2013-03-30 20:32:49
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    a słyszeliście co wymyślił na temat cookies? aż strach się bać, a ja tworzę
    moje małe dziełko - totalną antyunijną...

  • 8. Data: 2013-03-30 21:48:32
    Od: Lemat <#@lemat.priv.pl>

> [...]

    > się podjąć pracę? to trochę niesprawiedliwe, że ludzie mają normalnie, a
    > ja jestem otoczony przez tuska i gronkiewicz...

    John Rambo gdy go i pułkownika napadło tysiące ruskich:
    pułkownik -co robimy
    rambo -może ich otoczymy

    Geotrupes stercorarius też toczy...
    Lemat
    Zanim zadasz pytanie: proszę o informację, jaka była przyczyna śmierci
    Twojego ostatniego niewolnika.

  • 9. Data: 2013-03-31 16:23:18
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    nie wiem o czym Ty piszesz, ale pokazywali w POTV ostatnio film, żuczek
    toczył kulkę, która nabiła mu się na jakąś wystajacą igłę - no i cały film
    się męczył - to takie życiowe, europejskie...

  • 10. Data: 2013-04-04 14:08:51
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > gdyby do wyboru było: g... numer 1, g... numer 2 i g... numer 3
    > to które byście wybrali?

    ponawiam pytanie:
    1. naprawa tego syfu - urządzeń drukujących
    2. utrzymanie ruchu
    3. praca na taśmie jako elektryk
    przy czym na 3 raczej małe szanse