PracaGrupypl.praca.dyskusje › delegacje, wyjazdy, przerwy

  • 1. Data: 2013-03-27 22:00:33
    Temat: delegacje, wyjazdy, przerwy
    Od: Pablo <p...@f...pl>

    Witam,
    temat częściowo poruszany, znalazłem na internecie trochę informacji,
    ale żadnej kompletnej.
    Otóż pracuje w ekipie, która można napisać jest w permanentnej delegacji.
    Wyjazdy służbowe na zasadzie 300 km od domu, potem praca u klienta
    popołudniu wyjazd do kolejnego klienta 200km tam przyjazd na wieczór i
    nocleg w hotelu, wyjazd do kolejnego miasta...czasami powrót na chwilę
    do domu, by rano znów wyjechać.
    Robi się powoli nieciekawie, bo już dwóch gości miało co prawda
    niegroźne stłuczki, ale odpukać w tym tempie tylko czekać aż dojdzie do
    tragedii.
    Jest w prawie pracy niby coś o 11 godzinach przerwy między delegacjami,
    ale jak traktować w takim razie takie wyjazdy, jak te, gdy formalnie
    kilka dni człowiek jest w jednej delegacji.

  • 2. Data: 2013-03-27 23:37:07
    Temat: Re: delegacje, wyjazdy, przerwy
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-03-27 22:00, Pablo pisze:
> [...]
    > ale jak traktować w takim razie takie wyjazdy, jak te, gdy formalnie
    > kilka dni człowiek jest w jednej delegacji.

    Ta firma w której pracujesz powinna mieć jakieś delegatury, oddziały w
    tych miejscowościach i tam, na miejscu "czuwających" fachowców skoro
    podjęli się prac w całej Polsce. A tak zatrudnili sobie białego murzyna
    i pewnie mają w związku z tym spore zyski.

    --
    animka

  • 3. Data: 2013-03-28 08:41:55
    Od: pszym2s2 <f...@f...pl>

    Pablo napisal(a):
    > Witam,
    > temat częściowo poruszany, znalazłem na internecie trochę informacji,
    > ale żadnej kompletnej.

    Ja ostatnio posiłkowałem się http://asystentbhp.pl. Jest tam pytanie do
    specjalisty. Wysłałem do nich i o dziwo odpowiedzieli mi na temat dość
    szybko.

    W necie czasami przekopać się przez gąszcz informacji aby
    znależć konkretną odpowiedź jest czasochłonne. A na tej stronie piszą,
    że to sami specjaliści ;-) więc może kodeks pracy mają w palcu.

    Cheers,
    --
    pszym2s2

  • 4. Data: 2013-03-28 15:15:46
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 27 Mar 2013 22:00:33 +0100, Pablo napisał(a):

    > Jest w prawie pracy niby coś o 11 godzinach przerwy między delegacjami,
    > ale jak traktować w takim razie takie wyjazdy, jak te, gdy formalnie
    > kilka dni człowiek jest w jednej delegacji.

    Nie między delegacjami, a od zakończenia pracy do jej rozpoczęcia. PRzy
    czym kierowanie samochodu w czasie delegacji przy dojeździe od pracy do
    pracy też jest czasem pracy.

    --
    ___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Kęszyca Leśna