PracaGrupypl.praca.dyskusje › Metodologia budowy....

  • 1. Data: 2003-06-10 15:50:11
    Temat: Metodologia budowy....
    Od: "Wojtek" <e...@w...pl>

    Metodologia budowy zakresu obowiazkow i uprawnien
    dla kadry zarzadzajacej - musze pomoc znajomemu w napisaniu miniwykladu na
    powyzszy temat wiec prosilbym o pomoc, szczegolnie o jakies linki w
    internecie bo ja jestem kompletnym laikiem jesli chodzi o taka tematyke
    zwlaszcza gdy temat zachacza o edukacje, psychologie pracy (?)...wiem ze to
    lekki offtopic ale nie wiem na jakie konkretnie grupy dyskusyjne to poslac
    zeby bylo ok:)). Z gory dzieki za wszelka pomoc

    Wojtek