PracaGrupypl.praca.dyskusje › normy dla sprzątaczek

  • 1. Data: 2003-02-19 17:45:30
    Temat: normy dla sprzątaczek
    Od: "JLR" <j...@w...pl>

    Witam Grupowiczów
    poszukuję odpowiedzi na pytanie czy i ewentualnie gdzie podane są normy
    powierzchni, którą może sprzątać osoba zatrudnionina na pełnym etacie. W
    biurowcu 3 kondygnacyjnym muszę zatrudnić osoby do sprzatania, ma to być
    umowa stała, ale ile metrów może przypadac max na 1 pracownika ?
    Może ktoś pomoże
    pozdrawiam Joanna

  • 2. Data: 2003-02-19 19:36:34
    Temat: Re: normy dla sprzątaczek
    Od: "Grupy" <m...@p...pl>

    Użytkownik "JLR" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > biurowcu 3 kondygnacyjnym muszę zatrudnić osoby do sprzatania, ma to być
    > umowa stała, ale ile metrów może przypadac max na 1 pracownika ?

    Obecnie nie ma żadnych norm. Za tamtego ustroju były metry kwadratowe.
    Ilość pracy wynika z umowy i zakresu czynności.

    Pozdrawiam
    Michał

  • 3. Data: 2003-02-20 02:32:42
    Od: flyer <f...@g...pl>

    JLR napisał:

> [...]
    > biurowcu 3 kondygnacyjnym muszę zatrudnić osoby do sprzatania, ma to być
    > umowa stała, ale ile metrów może przypadac max na 1 pracownika ?

    Najlepiej byloby dojsc po znajomosci do firm sprzatajacych - juz tam
    wiedza jakie powinny byc normy.

    Wszystko zalezy od detali - podlogi myte na mokro czy odkurzane, ilosc
    WC i innych robot "detalicznych", czepialstwa pracownikow, dodatkowe
    zadania, stopien zburdelowienia stanowisk pracy przez pracownikow itd.
    Jak wlasciciel biurowca zatrudnia, a nie firma zewnetrzna, zawsze mozna
    robic "doswiadczenia", ile jeden pracownik jest w stanie sprzatnac -
    mozna zaczac od calego budynku na 1 osobe :).

    Flyer

  • 4. Data: 2003-02-20 11:07:15
    Od: "Kamil" <k...@o...pl>

    Zasadniczo nie spotkałem się ile rozmów może przeprowadzić telefonistka,
    kartek podrzeć prezes
    a kucharz ile może zrobić dziennie jajecznic. Ponadto lepiej niż sprzątaczka
    brzmi: "konserwator powierzchni płaskich".