1. Data: 2003-02-19 17:45:30
Temat:normy dla sprzątaczek
Od:"JLR" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Grupowiczów
poszukuję odpowiedzi na pytanie czy i ewentualnie gdzie podane są normy
powierzchni, którą może sprzątać osoba zatrudnionina na pełnym etacie. W
biurowcu 3 kondygnacyjnym muszę zatrudnić osoby do sprzatania, ma to być
umowa stała, ale ile metrów może przypadac max na 1 pracownika ?
Może ktoś pomoże
pozdrawiam Joanna

2. Data: 2003-02-19 19:36:34
Temat:Re: normy dla sprzątaczek
Od:"Grupy" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JLR" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> biurowcu 3 kondygnacyjnym muszę zatrudnić osoby do sprzatania, ma to być
> umowa stała, ale ile metrów może przypadac max na 1 pracownika ?

Obecnie nie ma żadnych norm. Za tamtego ustroju były metry kwadratowe.
Ilość pracy wynika z umowy i zakresu czynności.

Pozdrawiam
Michał

3. Data: 2003-02-20 02:32:42
Od:flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

JLR napisał:

> [...]
> biurowcu 3 kondygnacyjnym muszę zatrudnić osoby do sprzatania, ma to być
> umowa stała, ale ile metrów może przypadac max na 1 pracownika ?

Najlepiej byloby dojsc po znajomosci do firm sprzatajacych - juz tam
wiedza jakie powinny byc normy.

Wszystko zalezy od detali - podlogi myte na mokro czy odkurzane, ilosc
WC i innych robot "detalicznych", czepialstwa pracownikow, dodatkowe
zadania, stopien zburdelowienia stanowisk pracy przez pracownikow itd.
Jak wlasciciel biurowca zatrudnia, a nie firma zewnetrzna, zawsze mozna
robic "doswiadczenia", ile jeden pracownik jest w stanie sprzatnac -
mozna zaczac od calego budynku na 1 osobe :).

Flyer

4. Data: 2003-02-20 11:07:15
Od:"Kamil" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zasadniczo nie spotkałem się ile rozmów może przeprowadzić telefonistka,
kartek podrzeć prezes
a kucharz ile może zrobić dziennie jajecznic. Ponadto lepiej niż sprzątaczka
brzmi: "konserwator powierzchni płaskich".