PracaGrupypl.praca.dyskusje › zyciorys - ile stron?

  • 1. Data: 2003-02-19 17:48:26
    Temat: zyciorys - ile stron?
    Od: "Aga" <a...@i...pl>

    Mam pytanko, czy zyciorys powinien miec 1 strone czy moze miec 2 ?
    Jak to wyglada od strony pracodawcy?
    Aga

  • 2. Data: 2003-02-19 19:08:12
    Temat: Re: zyciorys - ile stron?
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "Aga" <a...@i...pl> wrote in news:b30gcv$huh$1@srv.cyf-kr.edu.pl:

    > Mam pytanko, czy zyciorys powinien miec 1 strone czy moze miec 2 ?
    > Jak to wyglada od strony pracodawcy?

    2.34 :-)))

    A na serio : powinnas sie zmiescic na jednej stronie i najlepiej nie zapisywac calej
    drobnym maczkiem.

    Pozdrawiam,
    Wojtek

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 3. Data: 2003-02-19 21:54:16
    Od: Mackosa <mackosa@wp._NOSPAM_.pl>

    Aga wrote:

    > Mam pytanko, czy zyciorys powinien miec 1 strone czy moze miec 2 ?
    > Jak to wyglada od strony pracodawcy?

    Raczej jedna strona. Chyba, ze masz bardzo bogaty zyciorys.
    Dlatego jedna, iz rozwinieciem CV jest list motywacyjny. Tam
    dostosowujesz cechy charakteru i umiejetnosci do stanowiska pracy na
    ktore poszukuja pracownika.

    Pozdroofki !
    Mackosa <mackosa@wp_NOSPAM_.pl>

  • 4. Data: 2003-02-23 15:55:40
    Od: "Dando" <d...@a...net>

    Czesc
    Dwie stronu nie sa grzechem. kiedys myslalem ze 1 strona musi wystarczyc,
    ale po zmianie tego na dwie i rozwinieciu osiagniec zaczalem dostawac wiecej
    odpowiedzi na wyslane aplikacje.
    Wczoraj [pisalem mojej dziewczynie cv i wyszlo nam 3 strony, ma w swojej
    pracy bardzo duzy zakres obowiazkow.

    Pozdrawiam

    dando

    --
    Daniel Jakubiak
    UIN: 55267706; GG: 241015

  • 5. Data: 2003-02-24 21:33:58
    Od: "Tomasz S" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Aga" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Mam pytanko, czy zyciorys powinien miec 1 strone czy moze miec 2 ?

    Miałem ostatnio ten sam dylemat... Wychodzilo mi na poltora strony. Po
    drobnych zabawach z formatowaniem tekstu "upchnalem" to na 1 strone. Ale
    generalnie idac za radami jakie znalazlem w sieci, lepiej jak napiszesz na 2
    strony z max najwazniejszych informacji niz 1 pobieznie. U mnie znacznie
    powiekszal rozmiar cv zakres obowiazkow z ktorych nie chcialem zrezygnowac,
    bo potencjalnie daja mi przewage nad innymi kandydatami
    pozdrawiam